یک‌شنبه 1 مهر 1403

کسی نیست بلینگام را دوست نداشته باشد / در لندن همه این آهنگ را می‌خوانند: هی جود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کسی نیست بلینگام را دوست نداشته باشد / در لندن همه این آهنگ را می‌خوانند: هی جود!

ساعتی پیش از شروع فینال چمپیونزلیگ در لندن، هواداران هر دو تیم در حال ابراز علاقه به یک ستاره هستند: جود بلینگام.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در حالی برای فتح پانزدهمین جام قهرمانی فوتبال اروپا به مصاف دورتموند می‌رود که یکی از امیدهای بزرگش ستاره‌ای انگلیسی به نام جود بلینگام است.

بلینگام بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان در رئال امیدوار است امشب مهمترین جام را با پیراهن این تیم بالای سر ببرد و قهرمانی اروپا را در کارنامه خود ثبت کند. اما بلینگام امشب وضعیتی ویژه دارد. او مقابل تیم سابقش بازی می‌کند.

جود بلینگام از زمانی که انگلیس را ترک کرد و به آلمان رفت تا پیراهن زرد دورتموند را به تن کند چهره شد. او بعد از درخشش در سیگنال ایدونا پارک مورد توجه بزرگترین باشگاه‌های اروپا قرار گرفت و تابستان گذشته به عنوان بزرگترین خرید آن پنجره راهی رئال مادرید شد.

جود امشب تنها ستاره بین همه ستاره‌های دو فینالیست است که به نظر می‌رسد همه او را دوست دارند. هواداران رئال مادرید که طبیعتا شیفته این بازیکن انگلیسی هستند. انگلیسی‌هایی که امشب در ومبلی به تماشای بازی فینال می‌نشینند هم به جود علاقه زیادی دارند و به زودی او را در یورو 2024 تشویق خواهند کرد.

اما هواداران دورتموند هم با اینکه بلینگام امشب حریف آنها است ولی آنها روزهای خوب درخشش ستاره انگلیسی برای تیم‌شان را فراموش نکرده‌اند. اثبات این مدعا تصویری است که از یکی از اتوبوسهای حامل هواداران به ومبلی منتشر شد. در این اتوبوس که هواداران رئال و دورتموند در آن حضور داشتند هر دو گروه هوادار مشغول خواندن آهنگی بودند که امسال بارها در سانتیاگو برنابئو طنین‌انداز شده بود: هی جود!

کسی نیست بلینگام را دوست نداشته باشد / در لندن همه این آهنگ را می‌خوانند: هی جود! 2
کسی نیست بلینگام را دوست نداشته باشد / در لندن همه این آهنگ را می‌خوانند: هی جود! 3