پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

کشتی آزاد

کشتی آزاد

وب‌گاه مشرق نیوز

چهره شاخص کشتی آمریکا پس از شکست در مسابقات انتخابی المپیک از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره کهن در شهر بیشکک قرقیزستان برگزارشد؛ 12 کشتی‌گیر در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یزدانی طی چند روز آینده به تشک کشتی بازمی‌گردد و به احتمال فراوان او به همراه قاسمپور و وفایی‌پور عازم تورنمنت مجارستان خواهند شد. محسن کاوه از قطعی شدن انتخاب یونس امامی و کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس خبر داد. محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب 2 سهمیه المپیک توسط یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا از انتخاب این دو کشتی گیر به عنوان نمایندگان اوزان 74 و 97 ایران در...

خبرگزاری دانشجو

دارنده 2 مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: در رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک درقرقیزستان، تمام هدفم کسب سهمیه برای 85 میلیون ایرانی بود.

وب‌گاه فرارو

محسن کاوه از قطعی شدن انتخاب یونس امامی و کامران قاسمپور برای حضور در المپیک پاریس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

جی‌دن کاکس که سال گذشته با عصا به فاینال‌ایکس آمده بود، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا با درآوردن کفش‌هایش روی تشک، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

خبرگزاری تسنیم

جردن باروز بعد از یک سال دوری از مسابقات جهانی، در 35 سالگی به نیمه‌نهایی مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای المپیک پاریس رسید.

خبرگزاری تسنیم

تا امروز از 6 نفری که می‌توانند در مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024 پاریس حضور پیدا کنند چهار ملی‌پوش کشورمان مشخص شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

تکلیف کشتی گیران 4 وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در المپیک مشخص شده و حالا بزرگترین علامت سوال جلوی نام حسن یزدانی است.

وب‌گاه عصر ایران

یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت‌های گزینشی المپیک 2024 پاریس در مرحله یک چهارم نهایی با برد 15 بر 4 برابر حریفی از کره جنوبی به نیمه نهایی صعود کرد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان مسابقات گزینشی المپیک توضیحاتی در خصوص نمایندگان احتمالی ایران در المپیک پاریس داد.

وب‌گاه تابناک

با مشخص شدن 12 کشتی‌گیری که از آخرین گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، برخی نفرات مدعی باید در آخرین مسابقه که میدانی سخت و جهانی است، به دنبال کسب مجوز حضور در پاریس باشند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رقابت کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا با توزیع 12 سهمیه به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

با مشخص شدن 12 کشتی‌گیری که از آخرین گزینشی قاره‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک شدند، برخی نفرات مدعی باید در آخرین مسابقه به دنبال کسب مجور حضور در پاریس باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با شکست حریف مغول، پنجمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را از آن خود کرد. نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با شکست حریف مغول، پنجمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را از آن خود کرد. به گزارش عرشه آنلاین، در پایان رقابت های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا در بیشکک قرقیزستان، امیرعلی آذرپیرا نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت کشتی آزاد انتخابی المپیک پاریس در قاره آسیا با توزیع 12 سهمیه به پایان رسید.