یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کشف انبار شیر خشک قاچاق در زابل

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کشف انبار شیر خشک قاچاق در زابل

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایرج حسن پور امروز در بازدید از یک انبار ذخیره کالا در زابل اظهار کرد: درجریان اطلاع از مکان دپوی شیرخشک در یک انبار ذخیره کالا در شهرستان زابل، گشت مشترک نظارتی با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی تشکیل و از انبار مذکوربازدید انجام شد که در همین ارتباط تعداد 2 هزار و 112...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایرج حسن پور امروز در بازدید از یک انبار ذخیره کالا در زابل اظهار کرد: درجریان اطلاع از مکان دپوی شیرخشک در یک انبار ذخیره کالا در شهرستان زابل، گشت مشترک نظارتی با حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی تشکیل و از انبار مذکوربازدید انجام شد که در همین ارتباط تعداد 2 هزار و 112 قوطی 400 گرمی شیرخشک قاچاق، کشف شد.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت سیستان و بلوچستان افزود: کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را بیش از 2میلیارد و 112 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

این مسؤول با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضائی متذکر شد: چشمان بیدار فرزندان این ملت در نهاد‌های امنیتی، انتظامی و اداره کل صنعت، معدن و‌تجارت اجازه نخواهد داد تا عده‌ای سود جو با اختلال در بازار اقلام اساسی، باعث ایجاد تورم و سخت شدن زندگی مردم شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم شریف استان می‌توانند با ارسال گزارش‌های تخلفات صنفی، اقتصادی و. به اداره کل صمت استان، از طریق تماس با سامانه 124، کمک به سزایی به کاهش تخلفات صنفی و اقتصادی نموده و باعث نهادینه شدن فرهنگ مطالبه گری و احساس مسئولیت نسبت به تخلفات اقتصادی درسطح استان خواهند شد و می‌بایست تمامی مردم استان نقش بازرس را ایفا نمایند.