چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

کشف بیش از 680 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای شرقی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کشف بیش از 680 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای شرقی

فرمانده مرزبانی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از نیم تُن انواع موادمخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات تخصصی - اطلاعاتی، از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در حوزه استحفاظی آن یگان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند. مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو سوداگر مرگ، 686 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 436 کیلوگرم حشیش، 219 کیلوگرم تریاک و 31 کیلوگرم مرفین را به همراه یک دستگاه بی سیم کشف کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، گودرزی ضمن تقدیر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، اظهار کرد: مرزبانان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی کشور حضور فعال و گسترده دارند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

انتهای پیام