پنج‌شنبه 5 مهر 1403

کشف محموله میلیاردی قاچاق و 12 دستگاه ماینر در تنگستان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
کشف محموله میلیاردی قاچاق و 12 دستگاه ماینر در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از کشف 12 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال و همچنین محموله میلیاردی قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز ازدستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) توسط افرادی در منازل خود در شهر "اهرم " لذا رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی ودر بازرسی از منازل مورد نظر 12 استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و 2 پاور مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی تنگستان تصریح کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است

محموله میلیاردی قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان همچنین از توقیف 2 دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 490 میلیون ریال در داد.

سرهنگ حسین خواجه در تشریح این خبر اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته ماموران انتظامی بخش "دلوار" حین کنترل خودرو های عبوری در محور ساحلی این شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه 2 دستگاه خودرو سواری پژو 405 را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیف شده 117 طاقه پارچه خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی تنگستان با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و 490 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر که در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام