پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه قیمت طلا و سکه ریزش کردند اما دلار مبادله ای وارد کانال جدید شد. اما چه اتفاقی افتاد که بازار طلا و سکه شاهد تداوم عقب نشینی قیمت ها بود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صرافی MEXC ، یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در میان کاربران ایرانی، به تازگی احراز هویت اجباری را برای تمامی کاربران خود اعمال کرده است. این موضوع، نارضایتی بسیاری از کاربران را به دنبال داشته و آن ها را به دنبال یافتن جایگزینی مناسب سوق داده است. در این مقاله، به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا صرافی کوینکس می‌تواند بهترین جایگزین برای صرافی MEXC باشد یا خیر. برای آشنایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین روند افزایشی را تجربه کرده است و به 66,829 (شصت و شش هزار و هشتصد و بیست و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.16 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا پیش از این مردم طلا و دلار می‌خریدند که ارزش دارایی خود را حفظ کنند اما حالا اتفاق جالبی در میان سرمایه‌گذاران رخ داده است. بسیاری از مردم تتر را جایگزین دلار کرده‌اند و به جای دلار، در کیف پول خود تتر نگهداری می‌کند. تا پیش از این مردم طلا و دلار می‌خریدند که ارزش دارایی خود را حفظ کنند اما حالا اتفاق جالبی در میان سرمایه‌گذاران رخ داده است. بسیاری از مردم تتر را جایگزین دلار کرده‌اند...

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 21 آوریل، بیت‌کوین کندل روزانه خود را در بالاترین سطحش در بیش از 10 روز گذشته بست و سطح 65 هزار دلار را پس گرفت. نرخ این ارز دیجیتال از کف 64346 دلار در 21 آوریل افزایش یافت و با 3.5 درصد افزایش به 66527 دلار در روز 22 آوریل رسید.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، سپرده‌های اتریوم در پایین ترین سطح هفت ماهه خود قرار دارد که نشانه خوبی برای این آلت‌کوین است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت بیت کوین روند نزولی را تجربه کرده است و به 66,360 (شصت و شش هزار و سیصد و شصت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.09 درصدی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

امروز، ارز دیجیتال، حکم زمین را در 50 - 40 سال قبل دارد. خیلی ها مانند پدر ساده دل من فکر می کردند که اگر در اطراف شهر زمین بخرند، ممکن است گرگ بخوردشان.

وب‌گاه گسترش

میم کوین‌هایی با تم سگ مانند شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، فلوکی (FLOKI) و بانک (BONK)، در آخر هفته گذشته عملکرد خوبی داشتند. به جزین، دوج‌کوین (DOGE) در جهت مخالف دیگر میم کوین‌ها حرکت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در لحظه نگارش این گزارش، رهبر بازار رمزارز، به قیمت 65 هزار و 974 دلار رسید. حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته 19.6 میلیارد دلار تخمین زده شده‌است و ارزش بازار آن نیز 1.30 تریلیون دلار است.

وب‌گاه گسترش

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو (SHIB)، اعلام کرده که 12 میلیون دلار سرمایه از طریق فروش توکن حاکمیتی و کاربردی TREAT برای توسعه یک بلاکچین لایه سوم جدید و گسترش شبکه شیباریوم، جمع‌آوری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تلگرام امکان ارسال رمرزارز تتر را برای کاربرانش فراهم کرده است؛ اما ظاهراً خطر از دست رفتن سرمایه برای کاربران ایرانی وجود دارد. تلگرام امکان ارسال رمرزارز تتر را برای کاربرانش فراهم کرده است؛ اما ظاهراً خطر از دست رفتن سرمایه برای کاربران ایرانی وجود دارد. به گزارش عرشه آنلاین، تلگرام که با بیش از 900 میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان و به‌خصوص ایران محسوب...

وب‌گاه فرارو

دادستان مرکز استان گلستان گفت: «سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال در گلستان بازداشت شد.»

وب‌گاه گسترش

میانگین کارمزدهای پرداخت‌شده در شبکه بیت کوین تنها یک روز پس از رسیدن به رکورد 128 دلار در 20 آوریل - روز اجرای چهارمین هاوینگ بیت کوین - به شدت کاهش یافته است.