شنبه 6 مرداد 1403

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

وب‌گاه گسترش

کاربران همستر کامبت (Hamster Kombat) گزارش کرده‌اند که هنگام باز کردن این مینی - اپ، با خطای «صفحه وب در دسترس نیست (Web Page Not Availabale)» مواجه می‌شوند. این موضوع توسط حساب رسمی همستر کامبت در پلتفرم X نیز تایید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله‌گران معتقدند احتمال تغییر روند بازار طلا و ارز پس از تعطیلات میان هفته وجود دارد و قیمت‌ها می‌توانند مسیر صعودی را ادامه دهند.

وب‌گاه تابناک

کمیته خودتنظیم‌گری انجمن بلاکچین ایران، از پلمب مرکز خرید و فروش غیرقانونی ارز دیجیتال، با نام خانه رمزارز ایران، به دلیل فعالیت غیرقانونی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش بینی های انجام شده، احتمالا قیمت بین کوین در 10 سال آینده به مبلغ باورنکردنی یک میلیون دلار خواهد رسید. کلیک کنید و مقاله کامل را بخوانید.

وب‌گاه گسترش

پس از تخلیه بیت کوین‌های خود در بازار به مدت چند هفته، دولت آلمان در تاریخ 12 جولای (22 تیر) بالاخره آخرین بیت کوین‌های خود را نیز فروخت.

وب‌گاه گسترش

مدیران ارشد ریپل، همراه با جامعه کاربران XRP، جشن گرفتند به مناسبت یک سالگرد پیروزی ریپل در پرونده شکایت SEC. در تاریخ 13 جولای (23 تیر) سال گذشته، قاضی آنالیسا تورس در یک حکم اختصاری اعلام کرد که XRP اوراق بهادار نیست.

وب‌گاه گسترش

در مقایسه با عملکرد بازار در هفته گذشته، آلت کوین‌ها در هفته دوم جولای (تیرماه)، رشد قابل‌توجهی را نشان دادند.

وب‌گاه گسترش

بازارهای مالی، به ویژه ارزهای دیجیتال و فارکس، در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. این بازارها، به دلیل نوسانات بالا و فرصت‌های سودآوری که فراهم می‌کنند، جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران دارند. افراد بسیاری به دنبال کسب سود از طریق معاملات در این بازارها هستند، اما موفقیت در این بازارها بدون دانش و تخصص کافی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل، بسیاری از افراد به...

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: «در پی شکایت 18 نفر از مالباختگان ارز دیجیتال که 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، 3 نفر از عاملین تحت عنوان کلاهبرداری در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.»

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دستگیری کلاهبرداران پی‌کوین گفت: در پی شکایت 18 نفر از مالباختگان ارز دیجیتال که 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، 3 نفر از عاملین، تحت عنوان کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در این استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری اعضا باند هرمی کلاهبرداری ارز دیجیتال پی کوین با روش پانزی خبر داد و اظهار داشت: این باند با تبلیغات گسترده بازاریابی شبکه‌ای و وعده‌های دروغین و واهی سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال پی کوین و ادعای پرداخت سود‌های تضمینی ماهیانه از هر یک از شکات مبالغ چند صد میلیون تومان دریافت و کلاهبرداری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی از کمک «قابل توجه» ثروتمندترین فرد جهان به کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ خبر داد.

خبرگزاری مهر

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در پی شکایت 18 نفر از مالباختگان ارز دیجیتال که 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، 3 نفر از عاملین، تحت عنوان کلاهبرداری در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

وب‌گاه گسترش

بازار ارزهای دیجیتال به مدت بیش از یک ماه در یک دوره اصلاحی قرار داشت، اما به نظر می‌رسد که این دوره به پایان رسیده است. در حال حاضر، گاوهای بازار به نسبت خرس‌ها برتری پیدا کرده‌اند.