جمعه 4 خرداد 1403

کشف 4 میلیون داروی تاریخ مصرف گذشته در تهران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
کشف 4 میلیون داروی تاریخ مصرف گذشته در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی دادستان تهران از کشف مقادیر قابل‌توجهی داروی قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته خبر داد و در این رابطه اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل دپو دارو‌ها در یک منزل مسکونی در تاریخ 22 اسفند با همکاری عوامل معاونت غذا و داروی دانشگاه شهید بهشتی (ره) به محل وارد و مقادیر قابل‌توجهی داروی قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته (بیش از 527 نوع دارو‌های...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی دادستان تهران از کشف مقادیر قابل‌توجهی داروی قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته خبر داد و در این رابطه اظهار کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل دپو دارو‌ها در یک منزل مسکونی در تاریخ 22 اسفند با همکاری عوامل معاونت غذا و داروی دانشگاه شهید بهشتی (ره) به محل وارد و مقادیر قابل‌توجهی داروی قاچاق و تاریخ‌مصرف گذشته (بیش از 527 نوع دارو‌های غیر‌مجاز از جمله داروی سقط جنین) دستگاه پرینتر و لیبل‌های تقلبی در محل کشف و متهم بازداشت شد.

وی افزود: برابر اعلام عوامل دانشگاه، تعداد تقریبی دارو‌های کشف‌شده، حدود 4 میلیون عدد داروی غیرمجاز تاریخ گذشته است. متهم با تغییر تاریخ‌مصرف و زدن لیبل جدید دارو‌های تاریخ‌مصرف‌گذشته را برای عرضه آماده می‌کرد.

صالحی تاکید کرد: کلیه دارو‌ها جهت بررسی تخصصی، تحویل دانشگاه شده و متهم بازداشت و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شد. تحقیقات در خصوص شناسایی سایر ایادی و متهمان ادامه دارد.