یک‌شنبه 1 مهر 1403

کشف 486 قلم لوازم خانگی خارجی و قاچاق در پایتخت

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
کشف 486 قلم لوازم خانگی خارجی و قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 400 قلم انواع لوازم برقی خارجی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 2.7 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودروی حامل کالای قاچاق در محدوده خیابان صابونیان شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط کامیونتی در حال انتقال به انباری در خیابان صابونیان بوده که این کالای خارجی از شهرهای جنوبی کشور به تهران منتقل شده است.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس خودروی موصوف را متوقف و بازرسی کردند که مشخص شد این کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

توقیف شناور حامل 2500 دستگاه تلویزیون قاچاق در هرمزگان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل 486 قلم اتوبخار، قهوه ساز، آبمیوه گیری، سرخ‌کن و... است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و در نتیجه این کالاها قاچاق است.

وی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2.7 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، گفت: متهمان تحویل مراجع قضایی داده شدند.