شنبه 31 شهریور 1403

کلاسیکوی صحرا فوتبال زیباتر از تصور / بفرمایید: پول خوشبختی می آورد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلاسیکوی صحرا فوتبال زیباتر از تصور / بفرمایید: پول خوشبختی می آورد!

دو تیم رویایی فوتبال عربستان، الاتحاد و الهلال، در هفته پنجم لیگ عربستان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش ًورزش سهً، به نتیجه کاری نداریم، به فوتبالی میپردازیم که شاید به یکی از زیباترین رویدادهای ورزشی آسیا تبدیل شده است و در وحله اول این (شاید) تبدیل به یقین شده است.

الاتحاد پیش افتاد ولی الکساندر میتروویچ با یک والی فراتر از آسیا بازی را به تساوی کشاند. کریم بنزما ورزشگاه الفیصلی را به حالت ایستا درآورد و اتحا را پیش انداخت.

حمدالله گل سوم را زد و هواداران النصر در پی جشن بعد از پیروزی بودند غافل از آنکه میتروویچ در تیم رقیب است! میتروویچ هتریک کرد و بازی را به تساوی کشاند و در ادامه با پاس زیبای ساویچ و ضربه تمام کننده سالم الدوساری الهلال کام بک زد و پیش افتاد.

این بازی پر تکاپو، تمامش حمله بود و حمله بود و حمله. سرشار از موقعیت های گل زنی، برخوردهای فیزیکی و خلق زیبایی هایی در فوتبال که آنها را در آسیا به ندرت دیده ایم.

بله آنها پول زیادی خرج‌کرده اند اما همه بینندگان این بازی لذت بردند از این بازی 114دقیقه ای!(ماریو اسکوبار داور اهل گواتمالا 12 دقیقه نیمه اول و 12 دقیقه در نیمه دوم‌، وقت اضافه گرفت.)

در مجموع با این روند، فوتبالدوستان لیگ عربستان چندین برابر خواهد شد چرا که فقط خرید ستارگان جذاب نبود بلکه این فوتبال هایی که داریم میبینیم بشدت زیبا شده و البته که تاثیر همین ستارگان است.

درآمدها از فروش پیراهن، حق پخش، اسپانسر و... همه و همه به حدی میشود که شاید خود مالکان این تیم‌های عرب هم فکرش را نمی‌کردند.

بله اینگونه میشود در فوتبال درآمد آفرید و سطح فنی فوتبال ملی و باشگاهی را بالا برد و در جهان طرفدار آفرید.

کلاسیکوی صحرا فوتبال زیباتر از تصور / بفرمایید: پول خوشبختی می آورد! 2
کلاسیکوی صحرا فوتبال زیباتر از تصور / بفرمایید: پول خوشبختی می آورد! 3
کلاسیکوی صحرا فوتبال زیباتر از تصور / بفرمایید: پول خوشبختی می آورد! 4