دوشنبه 7 آبان 1403

کلافگی تن‌هاخ: حرفی درباره این ستاره ندارم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلافگی تن‌هاخ: حرفی درباره این ستاره ندارم

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید هرآنچه باید درمورد وضعیت جیدون سانچو گفته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس فرداشب میهمان شفیلدیونایتد خواهد بود.

جیدون سانچو از زمان شکست مقابل آرسنال از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شده و به دلیل مشکل انضباطی که این بازیکن داشت، تن‌هاخ می‌گوید هر آنچه که باید درباره او گفته شده و حرف جدیدی ندارد.

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پیش از دیدار در نشست خبری صحبت کرد. او درمورد این بازی در ابتدا گفت:"هر بازی در لیگ برتر سخت است، اگر نتایج آن‌ها مقابل سیتی و اسپرز را دیده باشید، متوجه می‌شوید که بسیار نزدیک شکست خوردند. اگر بهترین فوتبال خود را بازی نکنی، ممکن است ببازی."

جیدون سانچو؟

همه چیز در مورد او گفته شده است.

سر جیم راتکلیف؟

من در این موضوع دخالتی ندارم، دیگران در باشگاه با این موضوع سروکار دارند. من روی تیمم تمرکز می. کنم، روی وضعیت فعلی تمرکز می‌کنم و مهمترین اولویت بازی بعدی است.

آندره اونانا؟

اونانا و ما می‌دانیم که او بسیار بهتر عمل خواهد کرد و مانند هر بازیکنی که به لیگ برتر می آید، شما به یک دوره ادغام نیاز دارید، اما او باید قدم بردارد. اونانا باید آینده خود را با عملکرد بهتر بسازد. مطمئنم که او این کار را خواهد کرد.

هو کردن هری مگوایر؟

من آن را نشنیده‌ام. همه هواداران مقابل برنتفورد و بازی‌های قبل از ما حمایت کردند، فکر می کنم ما پیوند محکمی با هواداران خود داریم. فکر نمی‌کنم هری هو شده باشد. او لیاقتش را ندارد. عملکرد او مقابل برنتفورد و برای انگلیس بسیار خوب بود. او این را در بارسلونا، آژاکس، اینترمیلان، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا نشان داد.

روحیه تیم؟

یک رختکن قوی وجود دارد، آن‌ها در یک سطح هستند. واقعا مصمم و مشتاق برای بردن مسابقات هستند.

ویکتور لیندلوف؟

او تمام شب را نخوابید. او برگشت و بلافاصله دیروز به تمرین برگشت. ویکتور انرژی دارد و آماده است تا در این مسابقه بازی کند.

برونو فرناندز؟

شما باید با موقعیت‌های خاصی مانند آسیب دیدگی مقابله کنید. باید راه حل‌هایی پیدا کنید. بورنو وینگر راست بسیار خوبی است، او آزادی خود را دارد، او در نقش بازیکن شماره 10 به خط حمله اضافه می‌شود. او بازیکنی است که در هر مسابقه بیشترین موقعیت را ایجاد می‌کند.

کلافگی تن‌هاخ: حرفی درباره این ستاره ندارم 2
کلافگی تن‌هاخ: حرفی درباره این ستاره ندارم 3