سه‌شنبه 12 تیر 1403

کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای تصادفی خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
کلاهبرداری با عنوان فروش خودروهای تصادفی خارجی

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا گفت: باند کلاهبرداری که با مانورهای متقلبانه خودروهای تصادفی را به عنوان اتومبیل لوکس با قیمت گزاف به شهروندان می فروختند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ ضرغام آذین در این باره گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی بر مجرمان و تبهکاران و برخورد با سرشاخه های اصلی، رسیدگی پرونده ای با موضوع جعل و کلاهبرداری تحت پوشش خرید و فروش خودروهای خارجی تصادفی در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

ایسنا در خبری نوشت: وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و انجام تحقیقات گسترده پلیسی از شکات مشخص شد متهمان ضمن تشکیل باند، ابتدا نسبت به خرید خودروهای تصادفی خارجی با قیمت پایین اقدام کرده و پس از مانور متقلبانه خودروها را به عنوان اتومبیل لوکس، کم کار کرد، بی رنگ و بدون تصادف با قیمت گزاف به شهروندان می فروختند که ضمن خارج کردن خطوط ارتباطی، متواری می شوند.

معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان واقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و در عملیات های جداگانه هر سه نفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: با انجام اقدمات فنی 75 مورد از مالباختگان شناسایی شدند و پس از هماهنگی قضائی نسبت به مواجهه حضوری با متهمان اقدام شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ضرغام خاطرنشان کرد: متهمان با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند که تلاش جهت شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

233217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1926678