شنبه 14 مهر 1403

کلباء با 3 ایرانی بازی می‌کند؛/ حمله قایدی، قدوس و شهریار به مدعیان امارات

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلباء با 3 ایرانی بازی می‌کند؛/ حمله قایدی، قدوس و شهریار به مدعیان امارات

سه ستاره فوتبال ایران در ترکیب کلباء مقابل البطائح قرار گرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال کلباء که مهدی قایدی و شهریار مغانلو را در اختیار داشته و اخیرا هم سامان قدوس را به خدمت گرفته و هر سه بازیکن ایرانی را در لیست نفراتش دارد، از ساعت 19:15 امشب در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم رده دهمی البطائح خواهد رفت.

سامان قدوس که در چهار سال اخیر در برنتفورد عضویت داشته و طی سه فصل اخیر برای این باشگاه در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته و پیشتر هم در تیم‌های آمیان فرانسه، استرشوند سوئد و... عضویت داشت، اخیرا با کلباء امارات قرارداد بست و در بازی امشب برابر البطائح در ترکیب قرار گرفته است.

مهدی قایدی که دومین سال حضورش در باشگاه کلباء را سپری می‌کند و در سه دیدار اخیرشان در لیگ برتر امارات دو گل به ثمر رسانده و هفته قبل نمایش درخشانی مقابل خورفکان داشت و دروازه این تیم را باز کرد، اکنون با حضور در ترکیب دیدار با البطائح سعی در ادامه این روند درخشان دارد.

شهریار مغانلو، دیگر ستاره ایرانی کلباء نیز پس از سه حضور ثابت در لیگ برتر امارات و گلزنی مقابل خورفکان، امیدوار است امشب هم با حمایت قایدی و قدوس در ساخت موقعیت، بتواند دروازه البطائح را باز کند.

تیم فوتبال کلباء که یک مسابقه معوقه دارد، در سه هفته ابتدایی لیگ برتر امارات 4 امتیاز کسب کرده و در صورت برتری مقابل البطائح شانس صعود تا رتبه پنجم جدول را دارد.

کلباء با 3 ایرانی بازی می‌کند؛/ حمله قایدی، قدوس و شهریار به مدعیان امارات 2