یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کلوپ: از انتقال هندرسون به آژاکس خیلی خوشحالم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلوپ: از انتقال هندرسون به آژاکس خیلی خوشحالم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد از انتقال جردن هندرسون به آژاکس بسیار خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ اعلام کرده از تصمیم جردن هندرسون برای پیوستن به آژاکس با جدایی از الاتفاق عربستان خوشحال است.

هافبک 33 ساله انگلیسی، تنها 6 ماه پس از حضور در عربستان سعودی، قید دستمزد 400 هزار یورویی را زد و از الاتفاق جدا شد. هندرسون قراردادی دو و نیم ساله با باشگاه هلندی امضا کرده است. آژاکس در رده پنجم لیگ هلند قرار دارد و با 23 امتیاز با صدر جدول که در اختیار آیندهوون است، فاصله دارد.

کلوپ، پیش از دیدار روز یکشنبه لیورپول در لیگ برتر مقابل بورنموث، گفت که از زمان انتقال هندرسون به عربستان با او صحبت نکرده اما از تصمیم جدید بازیکن سابقش خوشحال است.

کلوپ گفت:"من برای او خوشحالم زیرا به نظر می‌رسد که او خوشحال است و این برای من مهمترین چیز است. دیده بودم که درباره تصمیم هندرسون برای انتقال به عربستان انتقادات زیادی وجود داشت. نمی‌دانم چگونه جرات می‌کنیم، همیشه در مورد این چیزها قضاوت کنیم. ما یک زندگی داریم، باید تصمیم بگیریم و گاهی اوقات تصمیمات ما در وهله اول عالی هستند اما بعد از اینکه تصمیم می‌گیرید، شرایط متفاوت پیش می‌رود. هندرسون آنجا بود، 100 درصد تجربه جالبی به دست آوردد. اگر او اینطور فکر می‌کرده که بهتر است او و خانواده‌اش به اروپا برگردند، حالا با آژاکس آمستردام - یک باشگاه هیجان‌انگیز - دوباره در اروپاست. او اکنون در باشگاه حضور دارد که شگفت انگیز است و می‌تواند از تجربه‌اش کمک بگیرد."

کلوپ: از انتقال هندرسون به آژاکس خیلی خوشحالم 2