پنج‌شنبه 7 تیر 1403

کلیدی و بدون جایگزین؛/ قدر نادیده‌ترین ستاره والیبال ایران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلیدی و بدون جایگزین؛/ قدر نادیده‌ترین ستاره والیبال ایران

میلاد عبادی‌پور مهره کلیدی و بدون جانشین تیم ملی ملی والیبال ایران است.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی که در این سال‌ها برای بازیکنان تیم ملی والیبال ایران افتاده است، انتقادات عجیب از میلاد عبادی‌پور است.

میلاد عبادی‌پور کاپیتان فعلی تیم ملی والیبال در حال حاضر از لحاظ دریافت در پست خود با اختلاف بسیار زیاد بهترین بازیکن ایران است. او در همه تورنمنت‌هایی که به میدان رفته، نشان داده که چه دریافت‌های بی‌نظیری دارد و بارها با همین دریافت اول‌های بی‌نقص و رساندن آن به بالای سر پاسور تیم ملی را نجات داده است.

در همین بازی امروز برابر هلند وقتی که میلاد برای دقایقی بیرون رفت، عملکرد تیم ملی در دریافت اول به طرز محسوسی پایین آمد به طوری که پیمان اکبری ترجیح داد دوباره کاپیتان را به میدان بازگرداند.

شاید حملات میلاد عبادی‌پور مثل دریافت‌های خوبش نباشد، اما کاملا بی‌انصافی است اگر بخواهیم او را فقط با اسپک‌هایش در حمله مورد ارزیابی قرار دهیم. به طور قطع به یقین اگر میلاد عبادی‌پور در تیم ملی حضور نداشت، در خیلی از بازی‌ها والیبال ایران حتی نمی‌توانست به امتیاز بیست در هر ست برسد.

به جرات می‌توان گفت نیمی از دریافت اول‌های ایران طی سال‌های اخیر با میلاد عبادی‌پور بوده است و همین عملکرد خوب او در این بخش باعث شده از ده سال پیش تا الان در تیم ملی بزرگسالان دوام بیاورد.

در حال حاضر هیچ بازیکنی در پست دریافت کننده قدرتی در والیبال ایران به مانند میلاد عبادی‌پور در دریافت اول وجود ندارد و این می‌تواند زنگ خطری بزرگ برای والیبال ایران پس از خداحافظی این بازیکن از بازی‌های ملی باشد.

کلیدی و بدون جایگزین؛/ قدر نادیده‌ترین ستاره والیبال ایران 2
کلیدی و بدون جایگزین؛/ قدر نادیده‌ترین ستاره والیبال ایران 3