شنبه 14 مهر 1403

کلین‌شیت گلر باتجربه در 5 بازی متوالی / رکورد گل نخوردن اخباری، نزدیک به 500 دقیقه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلین‌شیت گلر باتجربه در 5 بازی متوالی / رکورد گل نخوردن اخباری، نزدیک به 500 دقیقه!

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان در پنجمین بازی متوالی دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر خیبر خرم‌آباد به تساوی بدون گل رسید و یک امتیاز به دست آورد. نکته قابل توجه این مسابقه بسته ماندن دروازه گل‌گهر برای پنجمین بازی متوالی بود.

محمدرضا اخباری دروازه بان باتجربه گل‌گهر که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای درون چارچوب تیمش داشته، در 6 مسابقه گذشته توانسته کادرفنی و هواداران گل‌گهر را راضی نگه دارد و البته آمادگی بالای خود را به رخ بکشد.

اخباری بعد از آنکه در هفته اول مقابل ملوان انزلی در دقیقه 69 دروازه‌اش باز شد دیگر هیچ گلی دریافت نکرده است. این دروازه‌بان در 5 مسابقه متوالی مقابل استقلال خوزستان، نساجی مازندران، مس رفسنجان، هوادار تهران و خیبر خرم‌آباد کلین شیت کرده تا یک رکورد فوق‌العاده راثبت کند.

اخباری حالا 481 دقیقه است که هیچ گلی دریافت نکرده و علاوه بر ثبت این رکورد ویژه با 5 کلین شیت بالاتر از همه دروازه‌بان های لیگ برتر در جدول بهترین گلرها قرار دارد.

این در حالی است که گل‌گهر یک بازی معوقه مقابل پرسپولیس هم دارد و اخباری این فرصت را دارد تا در بازی های بعدی و البته بازی با سرخ‌پوشان پایتخت هم آمار کلین شیت خود را ارتقا بدهد و روزهای خوش دیگری را نیز تجربه کند.