دوشنبه 16 مهر 1403

کلیه ادارات آموزش و پرورش قزوین از روز شنبه تعطیل می باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کلیه ادارات آموزش و پرورش قزوین از روز شنبه تعطیل می باشد

قزوین - ایرنا - سخنگوی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کلیه ادارات آموزش و پرورش استان، شهرستان ها و مناطق 14 گانه از روز شنبه هشت آذر به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند.

به گزارش ایرنا، روح الله مومنی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا و استمرار وضعیت بحران در شهر های قرمز کلیه ادارات آموزش و پرورش استان ها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

عضو شورای معاونین آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: طی این مدت تعداد محدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان، شهرستان حضورشان برای انجام به موقع ماموریت های اصلی و دارای فوریت که اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این ایام آموزش غیر حضوری دانش آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

مومنی ادامه داد: در حال حاضر همه شهرستان های استان به جز شهرستان آوج در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان آوج در وضعیت زرد است.

به گفته وی در ادارات آموزش و پرورش شهرهای دارای وضعیت زرد ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد و کلیه ماموریت های اداری غیر ضروری در وضعیت های سه گانه لغو و برگزاری جلسات، حتی‌المقدور به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

استان قزوین دارای 14 منطقه آموزشی است.

*س_برچسب‌ها_س*