چهارشنبه 11 مهر 1403

کمپانی عالی کار کرده، برایش احترام قائلم / امری: در انگلیس با امثال بایرن زیاد بازی کرده‌ایم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کمپانی عالی کار کرده، برایش احترام قائلم / امری: در انگلیس با امثال بایرن زیاد بازی کرده‌ایم

اونای امری سرمربی استون‌ویلا می‌گوید از بازی با بایرن مونیخ نمی‌ترسد هر چند برای این تیم و سرمربی‌اش احترام زیادی قائل است.

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا فردا اولین بازی خانگی‌اش در لیگ قهرمانان را مقابل بایرن برگزار می‌کند. اونای امری و تیمش حتما دوست داشتند بلافاصله بعد از برد تاریخی بایرن مقابل دینامو، با نتیجه 9-2، مقابل این تیم قرار نگیرند.

با اینحال کمپانی گفت هر چند برای بایرن احترام زیادی قائل است و آنها را مدعی قهرمانی می‌داند ولی ترسی ندارد چرا که در انگلیس بارها با تیمهایی در سطح بایرن بازی کرده است. استون ویلا هم در اولین بازی خود در چمپیونزلیگ خوب نتیجه گرفت و یانگ‌بویز را در سوئیس 3-0 شکست داد.

وقتی از امری پرسیده شد با توجه به پیروزی پرگل و درخشان بایرن در بازی اولش مقابل دینامو زاگرب از بازی با تیم ونسان کمپانی نمی‌ترسد، او در پاسخ گفت:" با یکی از بهترین تیمهای دنیا بازی داریم. بایرن یک از سه چهار مدعی اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ است. حضور در چنین بازی‌هایی را دوست دارم. البته ما با تیمهایی در قواره بایرن در لیگ برتر بازی کرده‌ایم مثل منچسترسیتی، لیورپول و آرسنال که آنها هم مثل بایرن مدعی چمپیونزلیگ هستند. ولی اینکه قرار است اینجا در اروپا در خانه خودمان مقابل بایرن بایستیم لذت‌بخش است. امیدوارم از بازی فردا لذت ببریم و با بهترین نسخه خودمان بتوانیم پا به پا با بایرن رقابت کنیم".

از سرمربی استون‌ویلا درباره ونسان کمپانی پرسیده شد. اونای امری گفت:" از سال گذشته که مربی برنلی بود می‌شناسمش. او به عنوان یک بازیکن خیلی شناخته شده است. به عنوان مربی کارش را دو سه سال است شروع کرده و در سیتی با گواردیولا کار کرده است. رویهم‌رفته در مدتی کوتاه حسابی موفق بوده و من کارش را چه در برنلی و چه در بایرن واقعا عالی می‌بینم. کمپانی آینده درخشانی دارد و برایش به عنوان مربی احترام زیادی قائلم".

کمپانی عالی کار کرده، برایش احترام قائلم / امری: در انگلیس با امثال بایرن زیاد بازی کرده‌ایم 2