جمعه 20 مهر 1403

کمک 500 میلیون ریالی اهالی یک روستای میاندوآب برای مقابله با کرونا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کمک 500 میلیون ریالی اهالی یک روستای میاندوآب برای مقابله با کرونا

مهاباد - ایرنا - مردم روستای «سوگلی‌تپه» از توابع بخش مرکزی میاندوآب برای مقابله با کرونا 500 میلیون ریال کمک کردند.

مسوول جمع‌آوری کمک‌های مردمی روستای «سوگلی‌تپه» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون 200 نفر از اهالی این روستا در راستای مقابله با این بیماری کمک کرده اند.

سجاد اکبری افزود: خیران اهل این روستا در ماه مبارک رمضان امسال در قالب این کمک حدود 440 بسته معیشتی به ارزش 350 میلیون ریال شامل برنج، مرغ، ماکارونی و روغن مایع را تهیه و در هشت مرحله بین نیازمندان این روستا توزیع کردند.

وی با اشاره به مشارکت اهالی این روستا در گندزدایی معابر عمومی بیان کرد: همچنین با مشارکت 120 نفر حدود 150 میلیون ریال جمع‌آوری و 500 بسته بهداشتی شامل ضدعفونی‌کننده و سه‌هزار عدد ماسک تهیه و در بیش از 10 مرحله در سطح روستا توزیع شد.

وی با اشاره به استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی گفت: این کمک‌های ارزشمند مردمی با فراخوان صادره در کانال اختصاصی روستا، جمع‌آوری شد که در سطح شهرستان و حتی استان بی‌نظیر بود.

روستای «سوگلی تپه» با بیش از 900 خانوار و حدود سه هزار و 200 نفر جمعیت در جوار شهر میاندوآب واقع شده است.

مردم شهرستان میاندوآب در راستای مقابله با کرونا علاوه بر کمک به مراکز درمانی و توزیع اقلام بهداشتی، بیش از 11 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند که با احتساب بسته‌های توزیعی در مساجد محله‌ها به صورت خودجوش تعداد آنها به 20 هزار بسته می‌رسد.

*س_برچسب‌ها_س*