یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران گفت: رئیس جمهور از تشکیل کارگروه مشترک بین مجلس و دولت برای تعیین ساز و کار به منظور مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی و تولید در کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«امیرعبداللهیان در راس هیاتی سیاسی و پارلمانی به عنوان اولین مقصد سفر منطقه‌ای خود به عمان سفر می‌کند و در این سفر طرفین در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله شرایط غزه با یکدیگر بحث و تبادل نظر خواهند کرد». تقریبا یک هفته پس از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، حسین امیرعبداللهیان، در اولین مقصد از تور منطقه‌ای خود به عمان سفر کرد. این سفر در حالی انجام می‌شود که پیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مقصد اول سفر به منطقه به منظور انجام دیدار رسمی دوجانبه، در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در سفر دوره‌ای خود به کشورهای منطقه به مسقط پایتخت عمان سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در مقصد اول سفر به منطقه به منظور انجام دیدار رسمی دوجانبه، در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حیدری گفت: جمهوری اسلامی ایران باید پاسخی در شأن قدرت دفاعی و دیپلماتیک خود به رژیم اشغالگر قدس بدهد، چون پاسخ به حمله اسرائیل حق ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت سیزدهم در حوزه توسعه تعاملات با همسایگان و کشورهای منطقه اقدامات مطلوبی انجام داده است و با این سیاست‌ها می‌توان آینده روشنی برای کشور پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان، این هفته ایرادات وارده به لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی و اصلاح می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه این هفته در مجلس بررسی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روز‌های یکشنبه و دوشنبه تشکیل می‌شود. مهم‌ترین دستورکار مجلس در این جلسات به شرح زیر است: گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده پنج قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران با اسراییل سر جای خودش است و به موقع انجام خواهد شد.