سه‌شنبه 29 خرداد 1403

کنایه معنادار انتظامی به قاضی زاده؛ اگر می خواهید انصراف بدهید بگویید که سر کار نباشیم!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
کنایه معنادار انتظامی به قاضی زاده؛ اگر می خواهید انصراف بدهید بگویید که سر کار نباشیم!

قاضی زاده هاشمی گفت: من جزو افراد بد سابقه در انصراف هستم. یک دفعه کاندیدا بودم و سابقه‌ام روشن است. اما در یک خانواده همه برای یکدیگر ایثار می کنند؛ افراد برای هر چیزی ایثار نمی کنند؛ برای مکتبشان اما ایثار می کنند. گاهی وظیفه در ماندن است و گاهی وظیفه در رفتن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی کارشناس برنامه زنده میزگرد فرهنگی که با حضور امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری و مشاورانش برگزار می شود، در ابتدای سخنانش خطاب به قاضی زاده هاشمی سوالی درباره ماندن یا انصرافش در انتخابات بیان کرد.

انتظامی خطاب به این نامزد ریاست جمهوری گفت: برخی خبرها در جامعه مطرح است که شما بناست که چند روز دیگر انصراف دهید؛ این همه امکانات و فعالیت‌ها و عوامل برنامه‌ها و زحمات صدا و سیما در جریان است. اگر قرار است ادامه دهید سوالم را عرض می‌کنم اما اگر است روزهای آینده شاهد انصراف جنابعالی باشیم، بهتر است به اصطلاح سر کار نباشیم و مزاحمتی برای شما نداشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی هم در واکنش به این سوال انتظامی، به شوخی گفت که حالا تشخیص اینکه خدای نکرده سر کار هستید، با جنابعالی است.

این نامزد انتخابات افزود: من جزو افراد بد سابقه در انصراف هستم. یک دفعه کاندیدا بودم و سابقه‌ام روشن است. اما در یک خانواده همه برای یکدیگر ایثار می کنند؛ افراد برای هر چیزی ایثار نمی کنند؛ برای مکتبشان اما ایثار می کنند. گاهی وظیفه در ماندن است و گاهی وظیفه در رفتن.

او در ادامه تاکید کرد که من نیامده ام که بروم؛ به هیچ عنوان؛ قصد کنار کشیدن ندارم اما آماده فداکاری برای جامعه و ملتم هستم.

انتظامی نیز در واکنش به سخنان قاضی زاده هاشمی گفت که با این صراحتی که فرمودید برداشت من این است که انشالله خواهید ماند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919722