جمعه 30 شهریور 1403

کوتینیو: در لیگ روشن رفقای زیادی دارم / سیگنال مثبت ستاره سابق بارسا به لیگ عربستان!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کوتینیو: در لیگ روشن رفقای زیادی دارم / سیگنال مثبت ستاره سابق بارسا به لیگ عربستان!

فیلیپ کوتینیو، ستاره سابق بارسا و فعلی الدحیل، که به نظر می‌رسید راهی اینترمیامی می‌شود به لیگ عربستان سیگنال داد.

به گزارش "ورزش سه"، تا امروز به نظر می‌رسید فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی سابق بارسا که این روزها در قطر با پیراهن الدحیل بازی می کند، تابستان آینده به اینترمیامی خواهد پیوست تا پروژه تبدیل شدن تیم لیونل مسی به شعبه دوم بارسلونا تکمیل شود.

اما کوتینیو امروز صحبتهایی داشت که از طرف رسانه‌ها با عنوان تمایل او برای پیوستن به لیگ روشن عربستان و بازی با ستاره‌هایی مثل رونالدو و نیمار و بنزما تفسیر شده است.

کوتینیو گفت که لیگ عربستان را به دقت دنبال می‌کند چرا که به ستاره‌های بزرگی ه این روزها در این لیگ بازی می‌کنند علاقه زیادی دارد. ستاره برزیلی الدحیل که در برنامه تلویزیونی صدی الملاعب شرکت کرده بود گفت:" من لیگ روشن عربستان را دنبال می‌کند چون ستاره‌های بزرگ زیادی در این لیگ هستند و من دوستان خوب زیادی بین آنها دارم".

ستاره برزیلی در ادامه گفت:" من با بعضی از ستاره‌های بزرگ لیگ عربستان در جریان لیگ قهرمانان آسیای این فصل بازی کردم. ما می‌خواستیم برنده بشویم ولی نتوانستیم".

کوتینیو در ادامه این برنامه با این سوال مواجه شد که بین بازی کردن با رونالدو، نیمار، بنزما یا مسی کدام را ترجیح می‌دهد. او در پاسخ گفت:" سوال سختی است. من با خیلی از آنها هم‌تیمی بوده‌ام و بعضی هم سابقه بازی کردن مقابل‌شان را دارم ولی اگر بپرسید که بین مسی و نیمار کدام را انتخاب می‌کنم می‌گویم لئو".

کوتینیو: در لیگ روشن رفقای زیادی دارم / سیگنال مثبت ستاره سابق بارسا به لیگ عربستان! 2