دوشنبه 2 مهر 1403

کولاک تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی | شیرها وحشت کردند

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
کولاک تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی | شیرها وحشت کردند

تیم ملی فوتسال ایران با قدرت و بدون توجه به وضعیت جدول گروهی، فرانسه را مغلوب کرد.

تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در حالی که بهتر بود مقابل فرانسه شکست می‌خورد تا به سمت آسان جدول برود، مقتدرانه حریف خود را 4 گله کرد و به یک هشتم نهایی رسید.

در این دیدار ایران مانند فرانسه چندان علاقه‌ای به صدرنشینی و قرار گرفتن در سمت برزیل در جدول نداشت اما از لحظه‌ای که فرانسوی‌ها رسما اصول بازی جوانمردانه را زیر پا گذاشتند، سالار آقاپور گل اول را زد و پس از آن با جدیت از تماشاگران خواست تا بیشتر ایران را تشویق کنند. در ادامه هم بازیکنان ایران ضمن حفظ انرژی خود برای بازی بعد، به گل‌های دیگر رسیدند و به هیچ وجه به قرار گرفتن در سمت آسان جدول فکر نکردند. مساله‌ای که به فرانسوی‌ها درس شرافت داد و ثابت کرد ایران حتی اگر سود و منفعتش برای رسیدن به جام قهرمانی، از مسیر ساده بگذرد، اصول را زیر پا نمی‌گذارد.

در این میان باید به وحید شمسایی که دستور گلزنی و حمله را داد و دیگر بازیکنان آفرین گفت که با برد خود نشان دادند اگرچه برزیل برای ما حریف سختی است اما اهل ترس نیستند و ترجیح می‌دهند به جای ارائه یک فوتسال پر از ترس و باز کردن راه‌های ورود به دروازه، پر قدرت ظاهر شوند، ببرند و در ادامه به بازی‌های بزرگ‌تر مقابل تیم‌های قدرتمند و البته «شجاع» قرار گیرند، نه فرانسه.

گفتنی است دیدار ایران مقابل مراکش روز پنجشنبه ساعت 16:00 برگزار خواهد شد.