جمعه 10 فروردین 1403

کونته: من و توخل نباید محروم بشویم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کونته: من و توخل نباید محروم بشویم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احضار او به کمیته انضباطی به دلیل درگیری با توماس توخل درست نیست و «اختلاف نظر» بین این دو مربی باز هم تکرار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بازی جنجالی تاتنهام و چلسی در هفته دوم لیگ برتر همچنان خبرساز است. دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید ولی شاهد درگیری فیزیکی مربیان دو تیم در پایان بازی بود. اتحادیه فوتبال انگلیس آنتونیو کونته و توماس توخل را به دلیل اتفاقات آن بازی به کمیته انضباطی احضار کرده است ولی کونته از این تصمیم اتحادیه ناراضی است و می‌گوید حتی اخراج او توسط داور مسابقه نادرست بوده است.

بعد از چند بار درگیری کوچک‌تر بین دو مربی در طول مسابقه، کونته و توخل بعد از به صدا درآمدن سوت بازی و در زمانی که قصد داشتند با هم دست بدهند درگیر شدند و داور به هر دوی آنها کارت قرمز نشان داد. کونته می‌گوید واکنش نسبتا خفیف اتحادیه به اتفاقات آن بازی نشان می‌دهد که ماجرا خیلی هم بزرگ نبوده و توسط رسانه‌ها بزرگ‌نمایی شده است.

کونته و توخل از طرف اتحادیه فوتبال انگلیس به رفتار نامناسب متهم شده‌اند و تا دیروز فرصت داشتند تا دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند. جلسه کمیته انضباطی برای بررسی ماجرا امروز برگزار خواهد شد.

کونته در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند به دلیل ماجراهای بازی با چلسی محروم می‌شود یا نه، گفت:" بله، امیدوارم. به نظر من تصمیم درست همین است که محرومیت در کار نباشد. از این ماجرا می‌شود درسهای زیادی گرفت ولی سابقه من نشان می‌دهد که همیشه در موقعیت‌های مشابه توانسته‌ام کنترلم را حفظ کنم.

تا جایی که من دیدم اتحادیه اتهامهای قوی‌ای به ما وارد نکرده. مگر نه؟ مهم این است که فراموش کنیم و به هم احترام بگذاریم. داستان برای من همان جا تمام شد".

کونته: من و توخل نباید محروم بشویم 2
کونته: من و توخل نباید محروم بشویم 3