شنبه 14 مهر 1403

کوین ترودو کیست؟ | مرور زندگی ترودو از ابتدا تا امروز

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
کوین ترودو کیست؟ | مرور زندگی ترودو از ابتدا تا امروز

کوین ترودو (Kevin Trudeau) در سال 1963 در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد و در خانواده‌ای از طبقه متوسط جامعه بزرگ شد. از همان دوران نوجوانی، او به دنبال موفقیت و ثروت بود و به همین منظور به مطالعه کتاب‌های مختلف در زمینه‌های موفقیت و خودسازی پرداخت. این فرد در سن 15 سالگی و به واسطه یکی از دوستانش، با گروه مخفی برادرهود آشنا شد و به عضویت آن درآمد.

این گروه مخفی، یکی از انجمن‌هایی بود که اسرار موفقیت و ثروت را به صورت محرمانه حفظ و منتقل می‌کرد. پس از پایان دوران دبیرستان، کوین تصمیم گرفت تحصیل را کنار بگذارد و وارد دنیای تجارت شود. او ابتدا با همراهی دوستانش به فروشندگی پرداخت و سپس به خرید و فروش خودرو مشغول شد. آموزش‌هایی که از طریق گروه برادرهود دریافت کرده بود، به او کمک کرد تا به قدرت فکر و حافظه خود پی ببرد. در سال 1985، او به موسسه حافظه آمریکا پیوست و در آنجا به گردآوری اطلاعات و برگزاری دوره‌های آموزشی برای تقویت حافظه پرداخت. نتیجه این فعالیت ها، انتشار کتاب «مگا مموری» بود که به عنوان یکی از منابع مهم در زمینه تقویت حافظه شناخته می‌شود.

در سال 1999، کوین ترودو از گروه مخفی برادرهود خارج شد. او می‌خواست رازهای موفقیت و قانون جذب را با عموم مردم به اشتراک بگذارد، اما این تصمیم از سوی گروه برادرهود پذیرفتنی نبود. با وجود تلاش‌هایی برای منصرف کردن او، ترودو مصمم به ادامه راه خود بود. در سال 2004، محدودیت‌هایی بر فعالیت‌های تبلیغاتی این شخص اعمال شد و او مجبور به پرداخت جریمه شد. پس از آن و تا چند سال پیش، کوین ترودو مدام با پرونده‌های حقوقی و دادگاه‌های متعددی روبرو شد که نشان از وجود دشمنان قدرتمند و افرادی است که هرگز نمی‌خواهند این فرد رازهایشان را برملا کند. در مجموع، تمام این اتفاقات و رویدادها نشان از زندگی عجیب و تجربیات خاص کوین ترودو دارد که او را به شخصیتی که امروز می‌شناسیم تبدیل کرده است.

چرا کوین ترودو شخصیتی خاص و تکرارنشدنی است؟

وقتی صحبت از خاص بودن می‌کنیم، بایستی یک سری ویژگی‌ها را در فرد موردنظر دریابیم که او را از سایرین متمایز می‌کند. کوین ترودو مثال عینی این شخصیت است که از ویژگی‌های خاص و عجیب بسیار زیادی بهره می‌برد. از همان سال‌های کودکی این فرد، زندگی او درگیر گروه‌های مخفی و ناشناخته‌ای بود که هنوز هم نمی‌توان اطلاعات زیادی را درباره آن‌ها پیدا کرد. این یعنی ترودو از همان ابتدا با یک سری اتفاقات و تجربیات خاص روبرو شد که در شکل گیری شخصیت او بسیار تاثیرگذار بود. جلوتر که می‌رویم، می‌بینیم کوین ترودو با بهره مندی از اطلاعات و دیتاهایی که از این گروه بدست آورده، سعی در راه اندازی ایده‌هایی می‌کند که تا قبل از این کسی به فکر راه اندازی آن‌ها نیفتاده بود. شبکه جهانی اطلاعات یکی از این ایده‌ها بود که هدف از تاسیس آن، معرفی راه‌های مختلف برای کسب ثروت و درآمد توسط تمام افراد جهان بود. این ایده خیلی زود با سرکوب مقامات حکومتی همراه شد و این فرد هیچوقت نتوانست این فکر خود را عملی کند. همچنین با کاوش در زندگی مالی ترودو می‌بینیم که این فرد موسس ده‌ها شرکت و موسسه مختلف بوده که هر کدام به موفقیت‌های خوبی رسیده اند. از این گذشته، نظرات شخصی و سخنرانی‌های ترودو به قدری جذاب هستند که چشم و گوش میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را به خود خیره کرده اند. کوین ترودو ترسی از بیان تجربیات و علم خود ندارد؛ به همین خاطر، بسیاری از افراد قدرتمند و صاحب نفوذ در آمریکا از انتشار پادکست‌ها و کتاب‌های ترودو جلوگیری کرده و با توسل به روش‌های مختلف، سعی در سانسور کردن این شخصیت برجسته نمودند. به همین خاطر است که می‌گوییم کوین ترودو یک شخصیت خاص و تکرارنشدنی است که شاید تا مدت‌ها کسی نتواند به اندازه او از رمز و رازهای قدرت‌های مخفی دنیا مطلع باشد.

جملات معروف کوین ترودو

کوین ترودو شخصیتی است که می‌توان از او در هر زمینه‌ای کمک گرفت. اگر شما می‌خواهید فرد بهتری باشید، پادکست‌ها و کتاب‌های بهبود فردی ترودو پیش روی شماست. اگر می‌خواهید به ثروت و درآمد بیشتری دست پیدا کنید، پادکست‌های موفقیت مالی ترودو برایتان مناسب است و اگر می‌خواهید خیلی سریع به خواسته‌ها و اهداف‌تان برسید، کتاب قانون جذب کوین ترودو بهترین منبع و چراغ راه شماست. در تمام این آثار، صدها جمله ماندگار و طلایی وجود دارد که برخی از آن‌ها در تاریخ جاودانه شده اند. ما در این قسمت، چند جمله از سخنان ماندگار این شخص را نقل قول کرده ایم:

  • آنچه شما می‌گویید همان چیزی است که به دست خواهید آورد.
  • افرادی که در بهانه تراشی مهارت دارند هرگز در هیچ چیز دیگری خوب نیستند.
  • هر یک از کلمات، اعمال و افکار شما بذرهایی هستند که می‌کارید و در نهایت به عنوان چیزی که باید تجربه کنید در زندگی شما ظاهر می‌شود.
  • شما همان چیزی می‌شوید که بیشتر اوقات به آن فکر می‌کنید.
  • خودتان را با دیگران مقایسه نکنید زندگی یک مسابقه یا رقابت نیست.

با قانون جذب کوین ترودو هیچ چیز دور از دسترس شما نخواهد بود!

یکی از جنجالی‌ترین مفاهیمی که بارها و بارها توسط کوین ترودو مطرح شده، قانون جذب است. شاید شما هم اسم این قانون را شنیده باشید؛ براساس قانون جذب، هرچیزی که به آن فکر می‌کنید و در مسیر آن قدم برمی دارید، در نهایت به شما خواهد رسید. اطلاعات و نکات طلایی که این فرد درباره قانون جذب مطرح می‌کند، چیزهایی هستند که بدون شک شما را شگفت زده خواهند کرد. اینکه چگونه می‌توان از قانون جذب برای رسیدن به خواسته‌ها استفاده کرد و این قانون در چه زمینه‌هایی به افراد کمک می‌کند، مواردی هستند که در دوره آموزشی کوین ترودو سایت «آینده من» وجود دارد و شما می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

پادکست سخنرانی‌های کوین ترودو (دوبله و زیرنویس فارسی)

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای خواندن مقالات و کتاب ها، از پادکست‌های صوتی بهره‌مند شوند که انرژی کمتری از آن‌ها گرفته و تاثیر بیشتری نیز روی آن‌ها می‌گذارد. کوین ترودو به عنوان یکی از نویسندگان بی‌نظیر که قلم قدرتمندی هم دارد، ده‌ها کتاب مختلف را در حوزه‌های گوناگون منتشر کرده که امروزه دسترسی به نسخه متنی آن‌ها بسیار دشوار است. البته این کتاب‌ها به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند و کاربران ایرانی برای مطالعه آن‌ها نیز قطعاً با مشکل روبرو خواهند شد. از طرفی، پادکست‌هایی که از کوین ترودو در سایت‌های خارجی وجود دارد، همگی به زبان انگلیسی بوده و درک آن‌ها توسط فارسی زبانان دشوار می‌باشد. از این رو، ما در سایت «آینده من» تصمیم بر این گرفتیم تا با گردآوری آرشیوی از پادکست‌های ارائه شده توسط کوین ترودو، آن‌ها را به زبان شیرین فارسی دوبله نموده و نسخه فارسی تمام پادکست‌های صوتی این شخصیت برجسته و تاثیرگذار را به شما عزیزان ارائه نماییم. اگر شما هم به دنبال پکیج کامل پادکست‌های کوین ترودو به زبان فارسی هستید، حتماً از سایت آینده من بازدید فرمایید. در این پکیج، علاوه بر ده‌ها پادکست صوتی جذاب و جنجالی، تمام آثار متنی و کتاب‌های منتشر شده توسط کوین ترودو را نیز به صورت فارسی در اختیار خواهید داشت. با یک بار تهیه این دوره، دسترسی همیشگی شما به فایل‌های اصلی امکان‌پذیر خواهد بود و در هر زمان و مکان می‌توانید این فایل‌ها مطالعه و مرور نمایید.

کوین ترودو کیست؟ | مرور زندگی ترودو از ابتدا تا امروز 2
کوین ترودو کیست؟ | مرور زندگی ترودو از ابتدا تا امروز 3
کوین ترودو کیست؟ | مرور زندگی ترودو از ابتدا تا امروز 4