یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کیلیان یک فصل قرضی در انگلیس بازی می‌کند / راه‌حل غیرمنتظره برای بن‌بست امباپه: شاید لیورپول!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کیلیان یک فصل قرضی در انگلیس بازی می‌کند / راه‌حل غیرمنتظره برای بن‌بست امباپه: شاید لیورپول!

نشریه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد کیلیان امباپه حاضر شده فصل آینده را به صورت قرضی در یک تیم لیگ برتری بازی کند و تابستان آینده راهی رئال مادرید شود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه آینده کیلیان امباپه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر می‌رسد در صورت اصرار او به پایبند ماندن به قراردادش و عدم تمدید با پی‌اس‌جی و خودداری از انتقال قطعی به تیمی دیگر ممکن است ستاره فرانسوی فصل آینده را روی نیمکت پاری سن ژرمن سپری کند از انگلیس خبر می‌رسد که ممکن است امباپه با یک راه‌حل جدید برای حل این معضل موافقت کرده باشد.

نشریه دیلی‌میل در خبری اختصاصی اعلام کرد از منابع خود دریافته که نمایندگان کیلیان امباپه مذاکراتی با چند باشگاه لیگ برتری انجام داده‌اند تا این ستاره فرانسوی فصل آینده را به صورت قرضی در یکی از این تیمها بازی کرده و تابستان آینده با پایان قراردادش با پی‌اس‌جی راهی رئال مادرید شود. در این گزارش به نام باشگاه‌های لیگ برتری که ممکن است امباپه را فصل آینده در اختیار داشته باشند اشاره نشده است.

در این گزارش اشاره شده که مادر امباپه، فیضه لاماری، در راس گروهی متشکل از وکلا و مدیران برنامه‌های او دیدارهایی سری با چند باشگاه انگلیسی انجام داده است. دیلی‌میل در گزارش از مادر امباپه به عنون هوادار لیورپول یاد کرده و به نظر می‌رسد می‌خواهد این پیام را مخابره کند که شاید شانس لیورپول در به خدمت گرفتن قرضی امباپه بیشتر از سایر رقبای لیگ برتری باشد.

کیلیان یک فصل قرضی در انگلیس بازی می‌کند / راه‌حل غیرمنتظره برای بن‌بست امباپه: شاید لیورپول! 2