سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده

وب‌گاه فرارو

تازه‌ترین واکنش‌ها به حضور زنان در ورزشگاه، اظهارات بحث‌برانگیز آیت‌الله سیدمحمد‌مهدی حسینی‌همدانی، امام‌جمعه کرج است که گفته مکان‌های ورزشی برای نوجوانان پسر هم مناسب نیست، چه برسد به زنان

وب‌گاه فرارو

در شرایطی که هیچ توجهی به سرمایه‌ای مثل علی ارسلان نمی‌شود، پس او چه کار باید بکند؟ کجا باید آینده خود را بسازد و به آرزو‌هایی که در دوران قهرمانی دارد، برسد؟ اصلا چه راهی به‌جز رفتن برای او باقی می‌ماند؟ او در چنین شرایطی ناچار است به جایی برود که به او فرصت بدهند، نه اینکه هر کاری کند و هر نتیجه‌ای بگیرد باز هم مورد بی‌مهری قرار بگیرد. وقتی این فرصت را به آن‌ها نمی‌دهید که برای کشور...

خبرگزاری ایسنا

رئیس هیات پزشکی ورزشی قم گفت: بر اساس آمار ورزشکاران سازمان یافته، رشته ووشو و تکواندو ورزش‌های رزمی پر طرفدار در بین بانوان قمی هستند.

خبرگزاری تسنیم

تکواندو ایران در سال 1400 شاهد اتفاقات و حوادث زیادی در عرصه مدیریتی و میادین بین‌المللی بود.

خبرگزاری ایسنا

تکواندوی ایران با ثبت ضعیف‌ترین نتیجه خود در ادوار المپیک و ناکامی در رسیدن به مدال، سال 1400 را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: این‌روزها اسم مشکات‌الزهرا صفی، جوان تنیس‌باز ایرانی به گوش خیلی‌ها خورده است؛ دختر 17ساله‌ای که پس از ثبت کلی عنوان «اولین‌ها»، به رقابت‌های معتبر گرنداسلم جوانان رسید و در اقدامی تاریخی به مرحله دوم این رقابت‌ها نیز صعود کرد، در این مرحله برابر یکی از قدرت‌های این رشته شکست خورد و از گردونه این تورنمنت کنار رفت.

وب‌گاه فرارو

شرایط سنی برای مشکات‌الزهرای 17ساله، انگیزه و البته دستاوردش آن‌قدری خوب و درخور هست که در آینده‌ای نه‌چندان دور با پیشنهادهای ریزودرشت از سوی کشورهای همسایه روبه‌رو شود که بخواهند برای پرچم آنها به زمین تنیس و رقابت با بزرگان این رشته پا بگذارند. اینجاست که باید آنهایی که امورات ورزشی را در دست دارند، آستین همت بالا زده و از لحاظ مالی این جوان مستعد را حمایت کنند.

خبرگزاری دانا

علی‌رغم هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان ملت ایران، پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی در طول این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و رشد قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی در عصر حاضر قابل مقایسه با قبل از انقلاب نبوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سوگیری تأییدی را می‌توان سوگیری «من خیلی باهوش هستم، بگذار نشان بدهم چرا» هم نامید. سوگیری تأییدی تمایل ما به جست‌وجو و یافتن اطلاعات برای تأیید آن چیزی است که باور داریم. این جست‌وجو سطحی است و ما در این سوگیری از کسب اطلاعاتی که برخلاف باور ما هستند، امتناع می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه پدیده به شایعه قمه کشی در محل تمرین تیم خود واکنش نشان داد

وب‌گاه خبر آنلاین

در این بسته خبری می‌توانید اخبار پربازدید و جذاب سرویس ورزشی خبرآنلاین را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اولین ستاره های بین المللی فوتبال ایران یک داور بوده است؛ داوری که در دو جام جهانی پیاپی با پرچم ایران قضاوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: دیدار دو تیم واتفورد و تاتنهام برای دقایقی به دلیل مشکل به وجود آمده برای یکی از هواداران تیم میزبان متوقف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: پیشکسوت باسابقه استقلالی‌ها در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: کسب سه امتیاز بازی مقابل تراکتور برای شاگردان گل‌محمدی از نان شب هم واجب تر است تا بتواند دوباره به صدر جدول برگردند.