شنبه 2 تیر 1403

کین: امیدوارم اولین جام مهم را در یورو ببرم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کین: امیدوارم اولین جام مهم را در یورو ببرم

هری کین، کاپیتان انگلیس، امیدوار است با قهرمانی در یورو 2024، اولین جام مهم دوران فوتبالش را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس یکشنبه‌شب در اولین بازی‌اش در یورو 2024، به مصاف صربستان می‌رود. آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این جام هستند و همانطور که هری کین گفت امید زیادی به کسب جام دارند. این مهاجم در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حساس با خبرنگاران صحبت کرد.

حست برای شروع یک تورنمنت دیگر؟ من عاشق بازی برای کشورم هستم. هر بار که با آن پیراهن به زمین می‌روم، برای من دنیا معنای دیگری دارد. به پوشیدن این لباس افتخار می‌کنم.

احتمال قهرمانی‌تان در یورو؟ قهرمان شدن در یک تورنمنت بزرگ با انگلیس اوج کار هر بازیکن و مربی‌ای خواهد بود. این هدف ماست. شک نکنید تمام توان‌مان را برای آن خواهیم گذاشت و فداکاری‌های زیادی انجام می‌دهیم.

در این یورو به روند بدون جام‌تان پایان می‌دهید؟ واقعا امیدوارم این اتفاق رخ دهد. من هنوز جام مهمی به دست نیاورده‌ام. اما این موضوع من را مصمم‌تر و تشنه‌تر می‌کند تا به فینال بروم و قهرمان شوم.

خودتان را مدعی می‌دانید؟ قطعا. رسانه‌ها از ما به‌عنوان مدعی نام می‌برند و من هم موافقم. در تورنمنت‌های گذشته، ما کارهای زیادی را انجام داده‌ایم و کشور را سربلند کرده‌ایم، اما در نهایت آن را نبرده‌ایم. حالا وقت قهرمانی است.

کین: امیدوارم اولین جام مهم را در یورو ببرم 2