یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کی گفته لیگ روشن ضعیف است؟/ عصبانیت مانه: همه در دنیا لیگ عربستان می‌بینند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کی گفته لیگ روشن ضعیف است؟/ عصبانیت مانه: همه در دنیا لیگ عربستان می‌بینند!

سادیو مانه بعد از پیروزی تیم ملی کشورش سنگال بر کامرون از سوال خبرنگاران به شدت عصبانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سنگال در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملتهای آفریقا موفق شد حریف پرقدرتش کامرون را 3-1 شکست دهد و علاوه بر حذف شیرهای رام‌نشدنی، صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

سادیو مانه، ستاره این روزهای النصر و بازیکن سابق لیورپول، به عنوان یکی از مشهورترین بازیکنان سنگال بعد از این پیروزی با هجوم خبرنگارانی مواجه شد که خواهان گرفتن نظر او درباره مسابقه بودند.

سادیو مانه معمولا به عنوان فوتبالیستی محجوب شناخته می‌شود که کمتر شاهد درگیری لفظی او با خبرنگاران بوده‌ایم. ولی مانه بعد از پیروزی تیمش مقابل کامرون از سوال خبرنگاران به شدت عصبانی شد و با آنها درگیری لفظی پیدا کرد.

ستاره شیرهای ترنگا در میکسدزون ورزشگاه با سوال خبرنگاری مواجه شد که از او پرسید آیا این روزها که در لیگ عربستان حضور دارد احساس می‌کند به نسبت روزهای درخشش در اروپا کمتر مورد توجه است؟

مانه که از این سوال برآشفته بود با عصبانیت پاسخ داد:" شما اینطور فکر می‌کنید که چون در اروپا نیستم کسی من را نمی‌بیند. این سوال واقعا باعث تاسف است. اینکه در اروپا بازی کنم یا نکنم هیچ اهمیتی ندارد. به عنوان فوتبالیست هیچ ارزشی برای این حرفها قائل نیستم. خوشبختانه می‌توانم بگویم که لیگ عربستان لیگ خیلی خوبی است و همه در دنیا این لیگ را نگاه می‌کنند. پس من تا زمانی که تلاش خودم را می‌کنم همه چیز عالی است و من از تک تک لحظه‌هایم در آنجا لذت می‌برم. این از همه چیز مهمتر است. بقیه‌اش اصلا اهمیتی ندارد".

کی گفته لیگ روشن ضعیف است؟/ عصبانیت مانه: همه در دنیا لیگ عربستان می‌بینند! 2