دوشنبه 2 مهر 1403

کی گفته نیوکسل مدعی نیست؟/ انریکه: به بازیکنانم حسودی‌ام می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کی گفته نیوکسل مدعی نیست؟/ انریکه: به بازیکنانم حسودی‌ام می‌شود!

لوئیس انریکه در آستانه دیدار با نیوکسل در لیگ قهرمانان اروپا گفت نیوکسل را نباید حریف ساده برای پی‌اس‌جی دانست. او جو ورزشگاه خانگی نیوکسل را استثنایی توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا شب در شهر نیوکسل به مصاف تیم این شهر می‌رود که بعد از سالها بار دیگر به لیگ قهرمانان اروپا برگشته است.

لوئیس انریکه و تیمش مقابل تیمی قرار می‌گیرند که هفته گذشته در سن‌سیرو مقابل میلان به تساوی بدون گل رسیده است. پاری سن ژرمن اما در روز اول مرحله گروهی موفق شد در پاریس دورتموند را 2-0 شکست دهد.

لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این مسابقه به ستایش از نیوکسل پرداخت و گفت کسی نمی‌تواند این تیم را حریفی ضعیف قلمداد کند.

انریکه از عملکرد دمبله راضی است؟ من صادقانه اعتقاد دارم عثمان فوتبالیستی درجه‌یک است. او می‌تواند در هر دو جناح و در مرکز بازی کند. او فوتبالیستی است که می‌تواند در هر بازی نتیجه را برگرداند. عثمان بیشتر در سمت راست بازی کرده. در هر بازی می‌بینیم که دمبله با سرعت بالا و تکنیکش روی دروازه حریفان خطر ایجاد می‌کند. او خیلی خوب در حال جا افتادن در تیم است و شک ندارم او در این فصل گل خواهد زد و بیشتر از آنها پاس گل خواهد داد. عثمان خیلی خوب پیشرفت می‌کند و البته هنوز جا برای بهتر شدن دارد.

تجربه انریکه از بازی با نیوکسل به عنوان بازیکن اگر اشتباه نکنم آخرین بار که در چمپیونزلیگ بازی کردند 26 سال پیش بود و من در آن دوره با آنها بازی کردم. در هر بازی جوی که در استادیوم خانگی‌شان وجود دارد فوق‌العاده است و کار را برای حریفان سخت می‌کند و در آن بازی هم همینطور بود. در بازی‌ای که من مقابل آنها بودم تیمی درخشان بودند با بازیکنانی خوب. آنها ما را 3-2 شکست دادند هر چند من گل زدم. بازی سختی بود.

دوناروما ظاهر مصدوم است، حضور در این بازی او را تحت فشار نمی‌گذارد؟ همه دروازه‌بانها توسط تیمی مثل نیوکسل تحت فشار قرار می‌گیرند نه فقط جی‌جی. همه دروازه‌بانها. ما هر هفته با جی‌جی دوناروما کار می‌کنیم و در این بازی هم با فلسفه فوتبالی خودمان پیش خواهیم رفت.

نیوکسل حریف به نسبت ساده‌ای برای پی اس‌جی است؟ لیگ قهرمانان تورنمنتی است که به تیمی که ثبات دارد جایزه نمی‌دهد. در چمپیونزلیگ مهمترین واقعیت این است که همه بازی‌ها غیر قابل پیش‌بینی هستند. هیچکس در اروپا و دنیا نمی‌تواند بگوید نیوکسل مثل دیگر تیمها مدعی نیست.

به بازیکنانم حسودی‌ام می‌شود می‌دانیم که جو ورزشگاه علیه ما خواهد بود اما شک ندارم در جوی اسثنایی بازی می‌کنیم. من این ورزشگاه را می‌شناسم. با اشتیاق منتظر شروع بازی هستم و حتی کمی به بازیکنانم حسودی‌ام می‌شود که می‌توانند در زمین چمن جو درخشان سنت جیمزز پارک را تجربه کنند.

کی گفته نیوکسل مدعی نیست؟/ انریکه: به بازیکنانم حسودی‌ام می‌شود! 2
کی گفته نیوکسل مدعی نیست؟/ انریکه: به بازیکنانم حسودی‌ام می‌شود! 3
کی گفته نیوکسل مدعی نیست؟/ انریکه: به بازیکنانم حسودی‌ام می‌شود! 4