شنبه 31 شهریور 1403

گاریدو خطاب به فرشاد: سورپرایز شدم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گاریدو خطاب به فرشاد: سورپرایز شدم

بعد از مصدومیت ایوب العملود نگرانی بزرگی برای پرسپولیس در سمت راست دفاعی شکل گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ایوب العملود مدافع راست مراکشی پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی دچار آسیب دیدگی شد تا خلا بزرگی برای این تیم در آستانه دیدار با آلومینیوم اراک شکل گیرد.

این اتفاق باعث گمانه‌زنی زیادی در سمت راست دفاعی سرخ‌ها و نفرات جایگزین احتمالی شکل گرفت. گاریدو در طول هفته بارها پلان‌های مختلفی را مورد ارزیابی قرار داد و این در حالی بود که تصور می‌شد به واسطه حضور چند دقیقه‌ای وحید امیری در دیدار برابر الاهلی در این پست، احتمالا کاپیتان دوم سرخ‌ها بار دیگر در این بازی به کار گرفته شود.

در نهایت اما با اعلام ترکیب پرسپولیس مشخص شد که گاریدو بعد از بررسی‌های لازم روی نام فرشاد فرجی رسیده است؛ گزینه‌ای که البته سرمربی اسپانیایی در پایان بازی و در رختکن تیمش اعتراف کرد با ریسک به آن نگاه می‌کرده اما فرجی کاملا او را شگفت زده و سوریرایز کرده است.

مدافع مازنی سرخ‌ها که البته پیش از این نیز در این پست به کار گرفته شده بود و این موضوع به سالیان گذشته مربوط می‌شد به گاریدو اطمینان خاطر داده بود که در بازگشت دوباره به این پست تلاش خواهد کرد بهترین عملکرد خود را به جا بگذارد. اتفاقی که به گواه کارشناسان و البته کادرفنی سرخ‌ها به بهترین شکل ممکن به عمل نشست و فرجی توانست یک روز موفق را برابر آلومینیوم اراک به نمایش بگذارد و به واسطه آن در رختکن تیم بار دیگر مورد تمجید کادرفنی و سرمربی این تیم قرار گیرد.

اکنون باید دید در فاصله کوتاه باقی مانده تا دیدار دربی و وضعیت نامشخص ایوب العملود و نمایشی که فرشاد فرجی به جا گذاشته، گاریدو چه تصمیمی خواهد گرفت و در این پست چه برنامه‌ای را دنبال می‌کند.

گاریدو خطاب به فرشاد: سورپرایز شدم 2