جمعه 7 اردیبهشت 1403

گرامی داشت روز قدس یعنی نه گفتن به دسیسه نیل تا فرات

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
گرامی داشت روز قدس یعنی نه گفتن به دسیسه نیل تا فرات

فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: قدس آرمان مسلمانان و گرامی داشت روز قدس یعنی نه گفتن به دسیسه نیل تا فرات و مقابله با ظلم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شیر خرامین فعال سیاسی استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با به پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص روز قدس گفت: گرامی داشت روز قدس گرامی داشت یک تفکر و باور دینی است.

وی افزود: ما مسلمان هستیم و شعار ما شیعیان امیر المومنین (ع) «کونا للظالم خصماً و للمظلوم عوناً» یعنی همیشه با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود است.

رئیس اسبق دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ما مکلف هستیم هر جای دنیا ظلمی ببینیم بر علیه آن قیام کنیم و هر مظلومی ببینم از آن دفاع کنیم، مردم مظلوم فلسطین از همه مظلوم تر هستند، مردمی که نزدیک به یک قرن آواره شده اند و از خاک و وطن خود رانده شده اند.

خرامین بیان داشت: اولین اصل و دلیل برای ما دفاع از مظلوم و قیام بر علیه ظالمین است و روز قدس ما از مظلوم دفاع می کنیم.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: قدس آرمان مسلمانان، نشان برجسته مسلمین و اولین قبله امت اسلامی و اولین خط و پایگاه مسلمانان جهان است و اشغال قدس شریف یعنی تعرض به حیثیت و تمامیت مسلمانان جهان است و این دلیلی مهم برای دفاع از قدس و دفاع از خط مقدم مسلمانان است.

وی در ادامه افزود: استکبار که نقطه شروع دسیسه خود را از قدس شریف شروع کرده و نهایتا از نیل تا فرات آرمان اصلی این دسیسه است.

خرامین در پایان بیان داشت: اگر روزی جلوی این دسیسه گرفته نشود همه مسلمانان به این سرنوشت دچار خواهیم شد، بنابراین گرامی داشت روز قدس یعنی نه گفتن در مقابل تفکر غلط استکباری از نیل تا فرات پس همه ما موظف هستیم به عنوان عضو کوچکی از امت اسلامی این روز را پاس برداریم.

انتهای پیام /