دوشنبه 9 مهر 1403

گران‌ترین بازیکن تاریخ عربستان همبازی نیمار شد / جدیدترین خرید الهلال رکورد شکست (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گران‌ترین بازیکن تاریخ عربستان همبازی نیمار شد / جدیدترین خرید الهلال رکورد شکست (عکس)

باشگاه الهلال عربستان از نهایی شدن انتقال حسن تمبوکتی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال یکی از فعال‌ترین باشگاههای عربستانی در نقل و انتقالات تابستانی بود. این باشگاه بعد از ناکامی در جذب لیونل مسی موفق به جذب ستاره های بزرگ دیگری چون نیمار شد. خریدهای تابستانی آبی‌های عربستان همچنان ادامه دارد و آنها امشب از حسن تمبوکتی به عنوان جدیدترین خرید خود رونمایی کردند.

باشگاه الهلال صبح امروز موفق به جلب رضایت مدیران الشباب برای انتقال حسن تموکتی شد و دقایقی پیش به صورت رسمی در توئیتر از عقد قرارداد با این بازیکن عربستانی خبر داد.

تمبوکتی با رد پیشنهاد النصر با الهلال وارد مذاکره شد و در نهایت با رقم 47 میلیون ریال عربستان (حدود 600 میلیارد تومان) به جمع ستاره های تیم آبی پوش عربستان ملحق شد تا به گران ترین بازیکن کشورش تبدیل شود.

توئیتر باشگاه الهلال که به واسطه نقل و انتقالات اخیر حسابی در دنیای فوتبال معروف شده امشب به سبک خریدهای قبلی با عکس های جالب و خاص از تمبوکتی به عنوان خرید جدید رونمایی کرد. الهلال علاوه بر نیمار ستاره های سرشناس دیگری چون کالیدو کولیبالی، یاسین بونو، سرگئی میلینکوویچ، مالکوم و الکساندر میتروویچ را نیز در این فصل به خدمت گرفته است.

گران‌ترین بازیکن تاریخ عربستان همبازی نیمار شد / جدیدترین خرید الهلال رکورد شکست (عکس) 2