یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا

ستارگان زیادی هستند که هنوز یک ثانیه هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که لیگ قهرمانان اروپا این روزها وارد مراحل حذفی خود شده و این مسابقات با نهایت جذابیت و حساسیت دنبال می‌شود، ستارگان قابل توجهی هستند که از نظر سایت ترانسفر مارکت ارزش بسیار بالایی دارند اما در لیگ قهرمانان اروپا حاضر نیستند و جای خالی آنها احساس می‌شود اما از آن مهمتر بازیکنانی هستند که هیچ وقت در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده‌اند!

فلوریان ویرتز - بایر لورکوزن ستاره خوش نقش آلمانی تیم بایرلورکوزن که در این فصل از مسابقات اروپا هنوز با ژابی آلونسو شکست نخورده، با 100 میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکنی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

مویسس کایسدو - چلسی ستاره اکوادوری آبی پوشان لندن که در شروع فصل جنگ نقل و انتقالاتی بین چلسی و لیورپول را داغ کرده بود، دومین غایب ارزشمند لیگ قهرمانان اروپا است.

جیمز مدیسون - تاتنهام ستاره فصل گذشته لستر سیتی و حال تاتنهام، هیچ وقت سرود لیگ قهرمانان اروپا را از داخل ورزشگاه نشنیده و امید دارد در پایان فصل با حضور انژه پوستکوگلو به اروپا راه پیدا کند.

ایوان فرگوسن - برایتون مهاجم ایرلندی تیم برایتون که هنوز 20 ساله نشده با 65 میلیون یورو ارزش از نگاه ترانسفر مارکت، چهارمین نامی است که هنوز در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است.

الکسیس مک آلیستر - لیورپول قهرمان جهان و هافبک محبوب لیورپولی‌ها او هم به مانند دیگر بازیکنان ذکر شده، هنوز در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده و دور نیست که در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول حضور داشته باشد.

لوکاس پاکتا - وستهام هافبک برزیلی وستهام در سن 26 سالگی اگرچه پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد اما این پیشنهاد به معنای این بود که او حاضر به حضور در لیگ قهرمانان اروپا نبوده است و این شانس بزرگ را از دست داد.

داگلاس لوییز - استون ویلا عجیب است اما نام بعدی هم از لیگ برتر انگلیس است. داگلاس برزیلی علی‌رغم حضور مقطعی در آرسنال و منچستر سیتی هیچ وقت در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرفته است.

اولی واتکینز - استون ویلا یک نام مطرح دیگر از استون ویلا که او هم به مانند همبازی برزیلی خود سرود لیگ قهرمانان اروپا را از ورزشگاه نشنیده است.

کولویل - چلسی این مدافع تنومند 20 ساله با 55 میلیون یورو ارزش نهمین چهره‌ای است که در اروپا حضور نداشته و قطعاً امید دارد بتواند در طی دوران فوتبالی خود روزی در تورنمنتی که چلسی دو بار قهرمان شده بازی کند.

نیکو ویلیامز - اتلتیک بیلبائو برادر اینیاکی ویلیامز حالا 21 ساله شده و با توجه به اینکه نماینده ایالت باسک در طی چند سال اخیر، حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده این احتمال را به وجود می‌آورد تا شاید روزی نیکو ویلیامز با پیراهن تیم دیگری در محبوب‌ترین تورنمنت فوتبالی‌ها شرکت کند.

گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا 2
گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا 3
گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا 4
گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا 5
گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا 6
گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا 7
گران‌ترین و باارزش‌ترین اما... / بزرگترین غایبان لیگ قهرمانان اروپا 8