پنج‌شنبه 12 مهر 1403

گروه‌های مردمی بهترین معرفین خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
گروه‌های مردمی بهترین معرفین خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستند

رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش ملی تشکل‌های ایثارگری خادمیاران شهدای کشور گفت: گروه‌های مردمی و روایتگری بهتر می‌توانند خانواده بزرگ ایثار و شهادت را معرفی کنند.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش ملی تشکل‌های ایثارگری خادم یاران شهدای کشور (فرزندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور) ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید حسن نصرالله و تمام شهدای جبهه مقاومت، گفت: شهدا با عشق و ایمان راه خود را به صورت اختیاری انتخاب کردند و تا اذن خدا نباشد انسان نمی‌تواند در چنین مسیری گام بردارد.

وی افزود: شهدا آگاهانه، عاشقانه و مومنانه راهی این مسیر شدند، البته از بدو انقلاب باید ببینیم چه کسانی موفق شدند که در سمت درست تاریخ بایستند، امروز هم اراده شما جوانان عزیز انقلابی که همواره پای کار هستید، بسیار خوب است. اسلامی با بیان اینکه تصویری که امروز معاندان جمهوری اسلامی از ایثارگران کشورمان ارائه می‌کنند، بسیار متفاوت از آن چیزی است که در کشورمان در جریان است، تصریح کرد: گروه‌های مردمی و روایتگری بهتر می‌توانند خانواده بزرگ ایثار و شهادت را معرفی و نقشه دشمنان را خنثی کنند.

منبع: مهر