شنبه 29 اردیبهشت 1403

گروه‌های نمایشی در جشنواره فجر البرز با هم رقابت می‌کنند / بروکراسی اداری مانع رسیدن بودجه جشنواره به مسئولان اجرایی شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
گروه‌های نمایشی در جشنواره فجر البرز با هم رقابت می‌کنند / بروکراسی اداری مانع رسیدن بودجه جشنواره به مسئولان اجرایی شد

حسین شوندی گفت: گروه‌های برگزیده در سالن‌های تئاتر استان در حال تمرین هستند تا خودشان را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شوندی دبیر اجرایی جشنواره تئاتر فجر استان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: 9 گروه نمایشی برای حضور در بخش رقابتی این جشنواره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: گروه‌های برگزیده در سالن های تئاتر استان در حال تمرین هستند تا خودشان را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده کنند. این مسئول افزود: هنوز بودجه مصوب شده شورای شهر برای جشنواره تئاتر فجر به دست متولیان اجرایی آن نرسیده و در حال طی کردن بروکراسی اداری است. شوندی تاکید کرد: هنرمندان نمایش البرز مانند گذشته با حداقل امکانات تمرین می کنند ولی عشق و علاقه شان به این هنر باعث درخشش آنها در استان و سایر جشنواره های ملی شده است. وی به داوران جشنواره تئاتر فجر استانی اشاره کرد و افزود: هوشنگ هیاوند، چترا نادری و حامد هادوی داوران بخش انتخاب آثار و نصرالله قادری، نادر برهانی مرند، هوشنگ هیهاوند داوران بخش رقابتی این جشنواره معرفی شدند. شوندی تصریح کرد: جشنواره تئاتر فجر مهم ترین رویداد فرهنگی استان است که گروه های نمایشی کنار هم جمع می شوند و ما ثابت کردیم که هر گروهی که از البرز به جشنواره های کشوری می رود همیشه دارای مقام است چرا که ظرفیت و تخصص هنرمندان نمایش در ایران کوچک بالاست. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: متأسفانه گروه‌های نمایش استان جدی گرفته نمی شوند، امیدوار هستیم که مسئولین فرهنگی شهر از ما حمایت کنند تا ما بتوانیم این رویداد فرهنگی بزرگ را در شأن و اندازه هنرمندان تئاتر البرز برگزار کنیم. انتهای پیام /