جمعه 13 مهر 1403

گروگانگیری مرگبار با قتل و خودکشی پایان یافت

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
گروگانگیری مرگبار با قتل و خودکشی پایان یافت

ماموران در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در فاز 8 پردیس به محل مورد نظر اعزام شدند. پس از حضور عوامل کلانتری 13 دره بهشت در محل، خانمی حدود 38ساله به ماموران مراجعه و اظهار داشت همسر سابقش با همسر فعلی‌اش در منزل درگیر شدند و همسر فعلی به علت شدت جراحات به مرکز درمانی اعزام شده و هم اکنون شوهر سابقش پسرش را که فرزند خودش نیز هست به عنوان گروگان به داخل منزل برده، در...

مردی بعد از زخمی کردن شوهر دوم همسر سابقش، فرزند خود را به قتل رساند و خودکشی کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مردی بعد از زخمی کردن شوهر دوم همسر سابقش، فرزند خود را به قتل رساند و خودکشی کرد.

ماموران در پی دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در فاز 8 پردیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

پس از حضور عوامل کلانتری 13 دره بهشت در محل، خانمی حدود 38ساله به ماموران مراجعه و اظهار داشت همسر سابقش با همسر فعلی‌اش در منزل درگیر شدند و همسر فعلی به علت شدت جراحات به مرکز درمانی اعزام شده و هم اکنون شوهر سابقش پسرش را که فرزند خودش نیز هست به عنوان گروگان به داخل منزل برده، در را قفل کرده و مدام تهدید به قتل می‌کند.

ماموران با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ حکم ورود، پس از باز کردن در منزل مشاهده کردند پسربچه 13ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی کرده که تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند بی‌نتیجه ماند.

از میان اخبار

زباله‌ها آینده‌مان را دفن می‌کنند!

وضعیت بحرانی تالاب‌های لب خشکیده ایران