سه‌شنبه 3 مهر 1403

"گریزمان تحقیر شده است"

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
"گریزمان تحقیر شده است"

رسانه‌های فرانسوی و برخی از خبرنگاران معتقدند مهاجم بارسلونا در دیدار برابر اتلتیکومادرید تحقیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا نتوانست در دیدار بامداد امروز (چهارشنبه) برابر اتلتیکومادرید سه امتیاز را کسب کند و با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. پس از بازی یکی از موضوعات مورد بحث آنتوان گریزمان بود. مهاجم فرانسوی بارسا در ترکیب اصلی حضور نداشت و با وجود این که 35 دقیقه خود را گرم کرد تنها چهار دقیقه بازی کرد. در این رابطه کیکه ستین، دیگو پابلو سیمئونه و تئو گریزمان صحبت کردند.

سرمربی بارسلونا گفت: او را خوب می بینم اما باید تصمیم گیری کرد. شاید منطقی نبود او را به میدان بفرستم اما بازی نکردن بدتر بود. قبلا این کار را نکرده بودم چون آن هایی که در زمین بودند خوب بودند. من گریزمان را تحقیر نکردم. فرستادن به زمین در دقایق پایانی برای یک بازیکن در چنین سطحی می تواند سخت باشد. با او صحبت خواهم کرد. از او عذرخواهی نخواهم کرد اما کاملا درک می کنم که می تواند احساس بدی داشته باشد.

سیمئونه نسبت به اتفاقی که برای گریزمان رخ داد اظهار کرد: حرفی برای گفتن ندارم.

تئو گریزمان، برادر مهاجم فرانسوی در توئیترش نوشت: به خاطر دقایقی که در زمین حضور داشت می توانم گریه کنم.

مساله گریزمان به فرانسه هم رسید. در شبکه RMC اسپورت از آن به عنوان تحقیر بازیکن فرانسوی یاد کردند و این رسانه تیتر زد: بارسا - اتلتیکو برای گریزمان به یک تحقیر تبدیل شد.

در این نشریه می توان خواند: برای سومین بار در چهار بازی گریزمان نیکمت نشین بود. او تنها اجازه پیدا کرد در دقیقه 90 وارد زمین شود. چهار دقیقه در وقت‌های اضافه در میدان حضور داشت. سرخی روبرتو و آنسو فاتی پیش از گریزمان وارد زمین شدند. یک سال پس از این که بارسا برای گریزمان 120 میلیون یورو هزینه کرد این بازیکن به مرگ نزدیک شده است. مهاجمی که در 43 بازی 14 گل به ثمر رسانده نتوانسته است در زمین و در تیم موفق باشد. بازیکن 29 ساله زمان زیادی ندارد برای این که در بارسا در اولویت قرار بگیرد. در حقیقت گریزمان شایسته شرایط بهتری است.

ترند شدن

در شبکه های اجتماعی پیام های زیادی در رابطه با مهاجم فرانسوی منتشر شد. یکی از آن ها برای داوید فایتلسون، روزنامه نگار ESPN بود. او در توئیترش نوشت: هنوز نمی فهمم کیکه ستین با گریزمان چه کار می کند. او را تحقیر می کند؟ مسخره می کند؟ در لالیگا بازی می کنی و در دقیقه 90 وارد زمینش می‌کنی؟ خجالت آور است!

انتهای پیام