چهارشنبه 4 مهر 1403

گریلیش در دوبی، غم یورو را فراموش می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گریلیش در دوبی، غم یورو را فراموش می‌کند!

جک گریلیش، ستاره منچستر سیتی، برای فراموش کردن ناراحتی از خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای یورو 2024، سفری لذت‌بخش به دبی ترتیب داده است.

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک منچستر سیتی به طور غیرمنتظره‌ای از لیست نهایی گرت ساوت‌گیت خط خورد. گفته می‌شود دلیل اصلی این موضوع، کمبود بازی او برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است. اما گریلیش که به خوش‌گذرانی معروف است، قصد دارد از این تعطیلی غیرمنتظره لذت ببرد. او به دبی سفر کرده است، جایی که برادرش کوان و گروهی از دوستانش یک آپارتمان بزرگ رزرو کرده‌اند. کوان تصاویری از این مکان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت - جایی که گریلیش بازی‌های انگلیس را از آنجا تماشا خواهد کرد.

او همچنین در حال برنامه ریزی برای تعطیلات با ساشا اتوود، همسرش است که انتظار داشت به جمع همسران بازیکنان در آلمان ملحق شود. ساشا به جک و برادرش در دبی ملحق نشده و در چشر باقی مانده است. یک منبع گفت: "جک قصد دارد از این تعطیلی غیرمنتظره لذت ببرد." گریلیش پس از اینکه تیمش برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شد، تا صبح خوش گذرانی کرد. این ستاره با لباسی به ارزش 2000 پوند دیده شد و ویدیویی از خودش در حال خواندن آهنگ "ناگفته" از ناتاشا بیدینگ فیلد منتشر کرد، در حالی که مهمانی در یک رستوران یونانی تا ساعت 5 صبح ادامه داشت. بازیکنانی از جمله رودری و کوین دی بروینه پس از جشن شام در فینیکس در منچستر دیده شدند. این جشن‌ها پس از پیروزی 3-1 مقابل وستهام یونایتد برای تکمیل کردن ششمین قهرمانی سیتی در لیگ برتر در هفت فصل تحت هدایت پپ گواردیولا، سرمربی‌شان، برگزار شد. گریلیش در یک شام جشن، کت و شلوار چشمگیری از برند گوچی پوشیده بود - برندی که او سفیر آن است. او بعداً ویدیویی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن متن آهنگ "بقیه هنوز نوشته نشده" را در حالی که نوشیدنی به دست داشت و مدال قهرمانی خود را به نمایش می‌گذاشت، می‌خواند.

گریلیش در دوبی، غم یورو را فراموش می‌کند! 2
گریلیش در دوبی، غم یورو را فراموش می‌کند! 3