شنبه 5 آبان 1403

گزارشی که فوتبال اسپانیا را به هم می‌ریزد / جنجال بزرگ: دستکاری VAR به ضرر رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارشی که فوتبال اسپانیا را به هم می‌ریزد / جنجال بزرگ: دستکاری VAR به ضرر رئال!

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد علیه رئیس کمیته فنی داوری اسپانیا به اتهام دستکاری در تصاویر VAR علیه رئال مادرید شکایت شده است.

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های رئال مادرید و داوری در فصل جاری لیگ اسپانیا تمامی ندارد. در تازه‌ترین پرده از این جنجال‌ها ادعا شده که رئال به زودی در نبردی حقوقی با داوران درگیر می‌شود چرا که علیه لوئیس مدینا کاتالخو، رئیس کمیته فنی داوری اسپانیا، به اتهام دستکاری در تصاویر VAR شکایت شده است.

این در حالی است که برخی رئال را به سود بردن از تصمیم‌های داوری در اسپانیا می‌کنند. خوان لاپورتا و ژاوی، رئیس و سرمربی بارسلونا، در روزهای گذشته به شدت علیه آنچه مهربان بودن داورها نسبت به رئال می‌خواندند اعتراض کردند.

اما امروز El Debate مدعی شد علیه رئیس کمیته داوران اسپانیا شکایتی جنجالی به دادگاه ارسال شده و لوئیس مدینا کاتالخو به دستکاری در تصاویر VAR به ضرر رئال مادرید متهم شده است.

بر اساس این گزارش در گزارشی که علیه رئیس کمیته فنی داوری ارسال شده این اتهام به او وارد شده که کمیته فنی اتاقی مجزا به جز اتاق VAR دارد که تصمیم‌های تیم داوری ویدیویی توسط داوران حاضر در این اتاق بار دیگر بررسی می‌شود. در شکایت ارسالی علیه کاتالخو ادعا شده که ایجاد چنین اتاقی بر خلاف پروتکل‌های یوفا و فیفا است و بررسی برخی تصمیمات وی‌ای‌آر نشان می‌دهد که بسیاری از دستکاری‌ها در تصمیم‌های داوران ویدیویی به ضرر رئال مادرید بوده است.

گزارشی که فوتبال اسپانیا را به هم می‌ریزد / جنجال بزرگ: دستکاری VAR به ضرر رئال! 2
گزارشی که فوتبال اسپانیا را به هم می‌ریزد / جنجال بزرگ: دستکاری VAR به ضرر رئال! 3