یک‌شنبه 18 شهریور 1403

گزارش آاس:/ سومین خرید تابستانی رئال دوشنبه در مادرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش آاس:/ سومین خرید تابستانی رئال دوشنبه در مادرید!

رئال مادرید اولین پیشنهاد رسمی خود برای لنی یورو را ارائه کرده و بسیار خوشبین است تا دوشنبه انتقالش از لیل را نهایی کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید اولین پیشنهاد رسمی خود برای جذب لنی یورو را به باشگاه لیل ارائه کرد و خوشبین است مذاکرات زودتر به نتیجه نهایی برسد.

رئال از دو سال پیش لنی یورو را تحت نظر دارد و با خود بازیکن نیز به توافق شخصی رسیده است. دلیل اینکه رئال تا دیروز برای خرید او اقدام نکرده بود، به قضیه جدایی ناچو و رافا مارین ارتباط داشت. ناچو به القادسیه عربستان رفت و انتقال مارین به ناپولی نیز مراحل نهایی خود را طی می کند و امروز و فردا رسمی می شود. با از دست دادن دو مدافع، حالا خرید یورو یک نیاز اساسی برای رئال است.

او که مورد توجه پی اس جی نیز قرار دارد، تنها یک سال از تعهدش به لیل باقیمانده و باشگاه فرانسوی برای فروش او 60 میلیون یورو می خواهد ولی پیشنهاد اول رئال 35 میلیون یورو است. رقمی منطقی برای یک بازیکن جوان که تنها یک سال از قراردادش باقیمانده است.

طبق ادعای آاس، رئال مادرید می خواهد یورو را دوشنبه آینده در کمپ تمرینی خود داشته باشد و او در اولین تمرین پیش‌فصل زیر نظر کارلو آنچلوتی حاضر شود. رئال به قدری خوشبین است که اطمینان دارد تا قبل از دوشنبه انتقال رسمی خواهد شد. یورو بعد از امباپه و اندریک، سومین خرید تابستانی رئال خواهد بود.

گزارش آاس:/ سومین خرید تابستانی رئال دوشنبه در مادرید! 2