دوشنبه 28 خرداد 1403

گزارش آاس:/ کروس آینده‌اش بعد از بازنشستگی را مشخص کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش آاس:/ کروس آینده‌اش بعد از بازنشستگی را مشخص کرد

تونی کروس در پایان یورو 2024 از فوتبال بازنشسته خواهد شد اما از مدت ها پیش مشخص کرده که بعد از فوتبال چه خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بازنشستگی کروس تصمیمی متفکرانه و آرامش بخش برای خودش بود. این بازیکن آلمانی همیشه به صراحت می گفت که قصد ندارد دوران حرفه ای خود را تا سن بالا ادامه دهد و می خواهد در اوج برود.

او در سال 2019، چند هفته پس از تمدید قرارداد با رئال مادرید تا سال 2023، گفت: «33 سالگی سن خوبی برای بازنشستگی است.»

تا چند هفته پیش همه چیز نشان می داد او قراردادش را یک سال دیگر تمدید خواهد کرد اما بالاخره در 34 سالگی خداحافظی کرد. کروس یک فینال لیگ قهرمانان با رئال و یورو 2024 را با آلمان پیش رو دارد و برای همیشه از فوتبال خواهد رفت اما او همچنان به فعالیت در زمینه فوتبال ادامه خواهد داد.

به گفته آژانس EFE، کروس سه برند را در دفتر مالکیت و ثبت برندهای اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است تا از این پس در مشاغل فوتبالی که بر عهده دارد از آنها استفاده کند. برای شروع، تاسیس آکادمی فوتبال.

این یکی از پروژه های او است که از چهار سال پیش و در آلمان شروع شد. ستاره آلمانی اخیرا یک آکادمی فوتبال در مادرید نیز تاسیس کرد که از ماه سپتامبر رسما فعالیتش را شروع خواهد کرد.

در EUIPO، کروس سه علامت تجاری را به ثبت رسانده است: "KR8S"، "TK8" و "Toni Kroos Academy". او از این علامت های تجاری می تواند در تولید انواع البسه ورزشی استفاده کند. در واقع کروس از میادین فوتبال رفت ولی همچنان در فوتبال و فعالیت های پیرامونش خواهد ماند.

گزارش آاس:/ کروس آینده‌اش بعد از بازنشستگی را مشخص کرد 2