پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گزارش جنجالی علیه کیلیان در فرانسه / امباپه نگذاشت بازوبند کاپیتانی را به مانیان بدهند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش جنجالی علیه کیلیان در فرانسه / امباپه نگذاشت بازوبند کاپیتانی را به مانیان بدهند!

یک رسانه فرانسوی مدعی شد مخالفت کیلیان امباپه علت تعلق نگرفتن بازوبند کاپیتانی به مایک مانیان در غیاب او بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز رسانه‌های معتبر فرانسوی گزارش دادند مایک مانیان، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه از اینکه بازوبند کاپیتانی در غیاب کیلیان امباپه به او داده نشده عصبانی است.

دیدیه دشان رسما اعلام کرد که در غیاب امباپه بازوبند را به اورلین شوامنی داده است. دشان گفت در تیمش چندین رهبر از جمله مانیان دارد ولی تصمیم گرفته در این فیفا دی بازوبند در اختیار شوامنی باشد. جالب اینکه شوامنی هم در نشست خبری امروز گفت مانیان از اینکه او کاپیتان خواهد بود ناراحت نیست.

دقایقی بعد آر ام سی اسپورتس در گزارشی گفت که ندادن بازوبند کاپیتانی به مانیان به علت حرفهای تند و تیزی بوده که او بعد از باخت 3-1 به ایتالیا در رختکن فرانسه گفته بود. داد و فریاد و حرفهای تند مانیان بیش از همه کیلیان امباپه را ناراحت کرده بود. امباپه گمان می‌کرد که مانیان رهبری و کاپیتانی او را زیر سوال برده است.

گزارش آر ام اسی اسپورتس و متهم کردن امباپه به نقش داشتن در تعیین کاپیتان در غیاب او بدون شک جنجالی بزرگ در فوتبال این کشور به پا خواهد کرد. آن هم درست در زمانی که همین حالا فرانسوی‌ها از اینکه کیلیان امباپه به بهانه مصدوم بودن به تیم ملی ملحق نشده ناراحت بوده و معتقدند او مصدومیت را بهانه کرده و نمی‌خواسته در تیم ملی بازی کند.

گزارش جنجالی علیه کیلیان در فرانسه / امباپه نگذاشت بازوبند کاپیتانی را به مانیان بدهند! 2
گزارش جنجالی علیه کیلیان در فرانسه / امباپه نگذاشت بازوبند کاپیتانی را به مانیان بدهند! 3