شنبه 1 اردیبهشت 1403

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و سنگال تا پایان نیمه اول

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و سنگال تا پایان نیمه اول

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی فوتبال ایران و سنگال امروز در مصافی دوستانه برابر یکدیگر قرا گرفتند. کارلوس کی‌روش بیش از این همراه با مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا و هم‌چنین بازی نهایی صعود به جام جهانی 2022 برابر سنگال شکست خورده بود تا حالا انگیزه فراوانی برای پیروزی مقابل آلیو سیسه و شاگردانش داشته باشد. همچنین بازیکنان تیم ملی ایران که با شکست اروگوئه به سوژه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های ملی فوتبال ایران و سنگال امروز در مصافی دوستانه برابر یکدیگر قرا گرفتند.کارلوس کی‌روش بیش از این همراه با مصر در فینال جام ملت‌های آفریقا و هم‌چنین بازی نهایی صعود به جام جهانی 2022 برابر سنگال شکست خورده بود تا حالا انگیزه فراوانی برای پیروزی مقابل آلیو سیسه و شاگردانش داشته باشد.

همچنین بازیکنان تیم ملی ایران که با شکست اروگوئه به سوژه مهم اخبار داخلی و بین‌المللی تبدیل شده بودند حالا به دنبال این هستند با شکست قهرمان آفریقا و ستاره‌هایی مثل سادیو مانه هم‌چنان تیتر یک اخبار باشند.

سنگال نیز چند روز قبل در فرانسه بولیوی را با دو گل شکست داد و حالا می‌خواهد فیفا دی خود را با موفقیت مقابل ایران پشت سر بگذارد.

ترکیب ایران: سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب سنگال: سنی دییِنگ، کالیدو کولیبالی، پاپه ابوسیسه، فورموس مندی، اسماعیل ژاکوبس، کرپین دیاتا، نامپلیز مندی، ادریسا گه‌یه، بامبا اسماعیل سار، سادیو مانه، بولای دیا سرمربی: آلیو سیسه

دقایق حساس: دقیقه 10- شوت حسین کنعانی‌زاده از داخل محوطه جریمه، از بالای دروازه سنگال به شکل خطرناکی بیرون رفت. دقیقه 13- سادیو مانه داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت خطرناکی شد و سعی داشت با ارسال پاس عرضی مهاجم سنگال را در آستانه گلزنی قرار دهد که کنعانی با حضور به موقع توپ را دفع کرد. دقیقه 16- با اشتباه علی قلی‌زاده سنگال ضد حمله خطرناکی طراحی کرد. سادیو مانه با سرعت خود را به پشت محوطه جریمه رساند و در ادامه با ارسال پاس سار را صاحب موقعیت کرد که شوت او را حسینی با خروجی زیبا به کرنر فرستاد. دقیقه 17- ضربه سر سادیو مانه از کرنر ارسالی سنگال از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه 36- باز هم سادیو مانه یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد. او اینبار توپ را به بولای دیا سپرد، اما شوت او را حسینی با واکنش خوبی دفع کرد.

حاشیه: *برخلاف بازی قبل که حمیرا اسدی نامش به عنوان سرپرست در لیست بازی آمده بود، اینبار مهدی محمدنبی اسمش مقابل سرپرست آمده است. *بازی با شش دقیقه تاخیر آغاز شد. *نکته جالب توجه استفاده از کمک داور خانم در این بازی است. *تیم ملی با هفت تغییر مقابل سنگال قرار گرفته است.

در حال تکمیل....