شنبه 31 شهریور 1403

گزارش مارکا درباره اتفاقات امروز رئال مادرید / رئال با جام باشگاه‌ها موافق است اما شرط دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزارش مارکا درباره اتفاقات امروز رئال مادرید / رئال با جام باشگاه‌ها موافق است اما شرط دارد

اتفاق‌هایی که امروز در رئال مادرید بر سر شرکت در جام باشگاه‌های جهان افتاد در این باشگاه بی‌سابقه بود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه مارکا در یک یادداشت به بررسی آنچه گذشت پرداخت و گفت از منابع خود در رئال اطلاعاتی درباره موضع اصلی این باشگاه نسبت به جام باشگاه‌های جهان به دست آورده است.

ماجرا از مصاحبه آنچلوتی آغاز شد که به نظر می‌رسید او می‌گوید رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان سال آینده شرکت نمی‌کند. رئال مادرید مجبور شد بیانیه‌ای صادر کرده و اینکه آنچلوتی اعلام کرده که رئال در این تورنمنت شرکت نخواهد کرد را تکذیب کند. کمی بعد آنچلوتی هم بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت صحبتهایش در آن مصاحبه درست تفسیر نشده است.

مارکا می‌گوید از منابع خود در باشگاه دریافته که رئال مادرید فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان را هیجان‌انگیز می‌داند ولی نسبت به برخی مسائل نگرانی‌هایی دارد.

مسائلی که رئال را نگران کرده به موضوع‌های مالی مرتبط است. رئال مادرید معتقد است فیفا تا این لحظه نتوانست شالوده محکمی برای این تورنمنت که با فرمت جدید از سال 2025 آغاز می‌شود پی‌ریزی کند. منابع مارکا به این روزنامه گفتند که رئال معتقد است فیفا باید هر چه سریعتر نگرانی‌های مالی باشگاه‌ها از جمله رئال را برطرف کند.

رئال مادرید یکی از نگرانی‌های عمده خود را مساله حق پخش تلویزیونی می‌داند و از این گذشته می‌خواهد اطلاعات دقیقی از استادیوم‌های میزبان به دست بیاورد.

مارکا می‌گوید رئال رویهم‌رفته هوادار این فرمت جدید است ولی اعتقاد دارد جزئیات تورنمنت باید دقیق‌تر بررسی شده و به اطلاع باشگاه‌ها برسد. منابع مارکا گفتند مدیران باشگاه اعتقاد دارند فیفا در نهایت این نگرانی‌ها را برطرف کرده و تورنمنتی عالی برگزار خواهد کرد.

گزارش مارکا درباره اتفاقات امروز رئال مادرید / رئال با جام باشگاه‌ها موافق است اما شرط دارد 2