دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

گزینه عجیب برزیلی‌ها: آنچلوتی نشد، مورینیو هست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گزینه عجیب برزیلی‌ها: آنچلوتی نشد، مورینیو هست!

موندو دپورتیوو در ادعایی جنجالی مدعی شد فدراسیون فوتبال برزیل در صورت ناامید شدن از استخدام کارلو آنچلوتی برای هدایت تیم ملی این کشور به سراغ ژوزه مورینیو خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شکست برزیل مقابل اروگوئه هواداران فوتبال این کشور را به شدت خشمگین کرده و فرناندو دینیز، سرمربی موقت سلسائو، بیش از همه هدف انتقاد قرار گرفته است.

برزیلی‌ها که در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی 2026 به اروگوئه رفته بودند با شکست 2-0 بدرقه شدند. بعد از این باخت شبکه‌های اجتماعی شاهد حملات پرتعداد به دینیز و کادر فنی برزیل بود. دینیز بعد از اخراج تیته، متعاقب حذف زودهنگام سلسائو از جام جهانی قطر، به شکل موقت جانیشن او شد تا برزیلی‌ها فرصت انتخاب سرمربی دائمی داشته باشند.

در این مدت رئیس فدراسیون برزیل چندین بار اعتراف کرد که هدف و گزینه اصلی فدراسیون این کشور استخدام کارلو آنچلوتی است. اما سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تا این لحظه همیشه سعی کرده از پاسخ دادن صریح به سوالها درباره احتمال انتقالش به برزیل طفره برود.

آنچلوتی اخیرا این ادعا که بین او و فدراسیون برزیل توافقی شفاهی انجام شده را تکذیب کرد و همین باعث شده در برزیل خیلی‌ها از او ناامید بشوند.

روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که فدراسیون فوتبال برزیل گزینه جایگزین خود را انتخاب کرده و در صورتی که کاملا از آنچلوتی ناامید بشود به سراغ ژوزه مورینیو خواهد رفت. این روزنامه می‌گوید اگر آنچلوتی قراردادش با رئال را تمدید کند برزیلی‌ها بلافاصله مذاکره با مورینیو را آغاز خواهند کرد.

قراداد فعلی مورینیو با آ اس رم هم مثل آنچلوتی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او می‌تواند تابستان آینده راهی برزیل شده و روی نیمکت سلسائو بنشیند.

گزینه عجیب برزیلی‌ها: آنچلوتی نشد، مورینیو هست! 2