یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

گزینه های رئیس و نائب رئیسی مجلس چه کسانی هستند؟

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
گزینه های رئیس و نائب رئیسی مجلس چه کسانی هستند؟

نماینده نجف آباد در مجلس گفت: تا کنون چهار نماینده برای رئیس و یک نماینده برای نائب رئیسی مجلس آینده مطرح شدند.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به رایزنیها در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخاب رئیس و نواب رئیس مجلس آینده گفت: محمدباقر قالیباف، مجتبی ذوالنور، علی نیکزاد و منوچهر متکی از جمله نمایندگانی هستند که برای ریاست مجلس شورای اسلامی مطرح هستند.

وی افزود: همچنین برخی از نمایندگان فعلی مجلس که در مجلس دوازدهم حضور دارند و تعدادی از منتخبین مجلس جدید، به چهره های شاخص مجلس از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه پیشنهاد دادند که برای نواب رئیسی مجلس آینده کاندیدا شوند.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: برزای تحقق شعار سال نیازمند یک هیئت رئیسه قوی هستیم که امیدواریم نمایندگان جدید مجلس، چهره هایی را برای هیئت رئیسه مجلس انتخاب کنند که هم سابقه قوی داشته و هم به امورات مجلس و وظایف نمایندگی مسلط باشند.

مجلس دوازدهم هفتم خرداد امسال رسما افتتاح می شود و انتخابات هیئت رئیسه مجلس برای انتخاب یک رئیس، 2 نائب رئیس، سه ناظر و شش دبیر روز سه شنبه هشتم خرداد در صحن مجلس برگزار می شود.