دوشنبه 11 تیر 1403

گفت و شنود / چه خبرته؟!

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
گفت و شنود / چه خبرته؟!

اولین دور مناظره تلویزیونی جو بایدن و دونالد ترامپ، نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را که دیروز از شبکه CNN پخش شد دیدی؟! بدجوری پته همدیگر را روی آب انداختند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: اولین دور مناظره تلویزیونی جو بایدن و دونالد ترامپ، نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را که دیروز از شبکه CNN پخش شد دیدی؟! بدجوری پته همدیگر را روی آب انداختند!

گفتم: بایدن به چند نمونه از فساد جنسی ترامپ اشاره کرد و ترامپ هم چند نمونه از فساد جنسی بایدن را فاش کرد و مجری برنامه گفت؛ البته این کارها در میان مقامات آمریکایی و رؤسای جمهور آمریکا طبیعی‌(!) است.

گفت: بایدن ترامپ را به گربه ولگرد تشبیه کرد که مدام درپی دزدیدن از این و آن است و ترامپ بایدن را یک سگ گیج و منگ نامید!

گفتم: «توماس فریدمن» ستون‌نویس معروف روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز درباره خروجی این مناظره نوشته است «‌مناظره نشان داد که بایدن یک ناتوان گیج، ترامپ فواره دروغ و کشور آمریکا درهم ریخته و سرافکنده است»!

گفت: تنها نقطه اشتراک آنها حمایت بی‌چون و چرا از جنایات وحشیانه و نسل‌کُشی در غزه بود!

گفتم: غربگراهای داخلی را بگو که برای وابستگی به این آمریکا، یقه جِر می‌دهند! و ملت را می‌ترسانند که اگر زیر بلیت آمریکا نرویم با فشار دادن یک دکمه می‌تواند تمام تجهیزات و توان نظامی ایران را نابود کند!

گفت: غربگراها درباره آمریکا بدجوری توهم زده‌اند و اصرار دارند ترس خود را به ملت پمپاژ کنند!

گفتم: برق رفته بود و یارو که توی دستشویی بود جیغ کشید. گفتند چه خبرته؟ چیزی نشده، برق رفته. گفت؛ فکر کردم بر اثر فشار چشمم کور شده!