دوشنبه 16 مهر 1403

گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در یاسوج برگزار شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در یاسوج برگزار شد

مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت سپاه فتح و ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار و در این مراسم از سوی خیرین مبالغی اهداء شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس با مشارکت ورزش و جوانان استان کهگیلویه‌وبویراحمد، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تربیتی استان، سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فتح استان، هیات پهلوانی و زورخانه ای استان، ستاد دیه استان، هیات کشتی و هیات‌های استانی، بسیج ادارات سپاه فتح استان، بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در محل زورخانه حضرت علی (ع) شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد.

بهمن خوبی، مشاور اجرایی سرپرست ورزش و جوانان استان در این مراسم به نیابت از دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزارکنندگان این آئین تقدیر و از اهداء مبلغ ده میلیون تومان از طرف دهقان سرپرست ورزش و جوانان استان به این خداپسندانه خبر داد. خوبی، مشاور سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، گامی مهم در راستای مستحکم‌شدن بنیان خانواده‌ها برداشته می‌شود و از قرار گرفتن این خانواده‌ها در معرض آسیب های اجتماعی جلوگیری می‌شود. بیژنی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از دینداری و نوع دوستی مردم استان سخن گفت: مردمان کهگیلویه‌وبویراحمد در برادری، نوع‌دوستی و مهربانی زبان زد هستند و این گنجینه بزرگ مردم استان است که باید قدردان آن باشیم. مدیرکل زندان‌های استان از کلیه دستگاه‌های و کسانی که در برگزاری این آئین مشارکت و تلاش کردند تقدیر و بر تداوم برگزاری این مسابقات در استان تاکید کرد. این مقام مسئول از نوع دوستی و مشارکت مردم در این کار خداپسندانه سخن و اظهار داشت: کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها به مردمانی دیندار معروف هستند. وی افزود: امیدوارم نتیجه‌ای که این مراسم برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد موجب عاقبت به خیری و نزول رحمت برای همه مردم استان شود. بیژنی، خواستار فرهنگ سازی این کار خیر شد و بر اشاعه فرهنگ کمک به آزادی زندانیان تاکید کرد. در این مراسم توسط ورزشکاران هیات پهلوانی وزورخانه استان با نوای دلنشین مرشدان برنامه و حرکات مختلف این رشته اجرا شد. در این مراسم مبلغ 65 میلیون تومان توسط خیرین و افراد شرکت‌کننده در این ائین برای آزادی زنداینان جرائم غیرعمد در استان جمع‌آوری شد. انتهای پیام /