پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

گلی به سبک گلهای تماشایی کریم برای رئال / پاسخ بنزما به انتقادها: گلزنی در ثانیه 53 (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گلی به سبک گلهای تماشایی کریم برای رئال / پاسخ بنزما به انتقادها: گلزنی در ثانیه 53 (عکس)

کریم بنزما بالاخره اولین گل خود برای الاتحاد در سال 2024 را به ثمر رساند و در ثانیه 53 دروازه الوحده را باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد از دقایقی پیش در نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف الوحده رفته است.

درحالیکه بازی تازه آغاز شده بود در ثانیه 53 کریم بنزما برای تیمش گلزنی کرد تا اتحاد پیش بیفتد. این گل برای کریم و الاتحاد مهم بود. این اولین گل ستاره بزرگ فرانسوی برای تیمش از شروع سال 2024 و به نوعی پاسخ او به همه انتقادها بود.

بنزما بعدا از جنجالهای پایان‌ناپذیر با الاتحاد از اواخر فصل گذشته دچار افتی محسوس شده بود. بعد از مدتها دوری او از میادین، کریم از هفته گذشته و دیدار مقابل الفیحا به ترکیب تیمش برگشت. اما کریم در آن مسابقه هم یک پنالتی از دست داد تا انتقادها از او دوباره بالا بگیرد. این در حالی بود که بنزما در جریان پیروزی 3-1 الاتحاد مقابل الفیحا یک پاس گل هم داده بود.

در بازی امشب الاتحاد بعد از سوت شروع توپ را به سرعت به سمت چپ محوطه جریمه الوحده برد. رومارینیو قصد داشت بنزما را در مرکز محوطه جریمه صاحب توپ کند اما پاس او در میانه راه می‌رفت توسط مدافع الوحده قطع شود. اما این مدافع در مهار توپ با سینه اشتباهی مهلک داشت و توپ جلوی پای بنزما افتاد. کریم با یک چرخش و شوتی سرکش توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بالاخره در سال جدید میلادی پایش به گلزنی باز شود.

گلی به سبک گلهای تماشایی کریم برای رئال / پاسخ بنزما به انتقادها: گلزنی در ثانیه 53 (عکس) 2
گلی به سبک گلهای تماشایی کریم برای رئال / پاسخ بنزما به انتقادها: گلزنی در ثانیه 53 (عکس) 3