جمعه 30 شهریور 1403

گلی که همه جهان منتظرش بودند / پاس استثنایی و استارت انفجاری: شروع عصر امباپه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گلی که همه جهان منتظرش بودند / پاس استثنایی و استارت انفجاری: شروع عصر امباپه!

زنجیره ناکامی‌های کیلیان امباپه در لالیگا با گلزنی مقابل رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، همه چشم‌ها به کیلیان امباپه بود. او در سه هفته گذشته لالیگا نتوانسته بود برای رئال مادرید گلزنی کند و هواداران زیادی را که برای دیدن خوشحالی‌های پس از گل معروف او به استادیوم رفته بودند، ناامید کرده بود.

در کنار او وینیسیوس جونیور هم فرم خوبی نداشت و همین باعث شده بود که صحبت‌های زیادی در مورد اینکه امباپه باعث بروز ناهماهنگی در خط حمله رئال مادرید شده به وجود بیاید.

دو تساوی برابر مایورکا و لاس پالماس و یک پیروزی در هفته دوم مقابل رئال وایادولید. امباپه در هیچکدام از آنها نتوانست قفل گلزنی در لالیگا را باز کند و همین موضوع او را زیر فشار زیادی قرار داده بود.

همه چیز به آخرین بازی پیش از فیفا دی کشیده شد. رئال و امباپه اگر می‌خواستند با خیال راحت به استقبال فیفا دی بروند، باید شبی باشکوه را مقابل بتیس در سانتیاگو برنابئو خلق می‌کردند و امباپه این ماموریت را انجام داد.

نیمه اول همان هایلایت سه بازی گذشته بود و خط حمله رئال بسیار ناتوان نشان داد. در نیمه دوم اما همان اتفاقی رخ داد که میلیون‌ها هوادار رئال مادرید سه هفته انتظارش را می‌کشیدند: گلزنی کیلیان!

حرکتی رودریگو از پشت محوطه، پاس به والورده و یک پاس پشت پای طلایی که نشان داد فده وارث خوبی برای پیراهن شماره 8 است. پاس طلایی به همان کسی رسید که باید می‌رسید و او کسی نبود جز امباپه. او در مقابل دروازه‌بان قرار گرفت و او را تسلیم کرد تا برای اولین بار در لالیگا نام امباپه در مقابل گل رئال نوشته شود.

ویدئو: 351960

کمتر از 10 دقیقه دیگر شرایط حتی بهتر هم شد. فرار مشکوک به آفساید وینیسیوس با خطای دروازه‌بان مهمان همراه بود و داور که آفساید گرفته بود با بازبینی صحنه پنالتی گرفت. این بار وینی پشت توپ نرفت و مأموریت را به آماده سپرد تا نشان دهند خط حمله رئال علی‌رغم ناهماهنگی در بازی‌های اخیر کاملاً متحد هستند. امباپه با فریب دروازه‌بان این توپ را هم به تور چسباند و نیمه دوم درخشانش را کامل کرد. دو گل برای شروع یک دوران فوق‌العاده و تاریخی در مادرید.

ویدئو: 351963
گلی که همه جهان منتظرش بودند / پاس استثنایی و استارت انفجاری: شروع عصر امباپه! 2
گلی که همه جهان منتظرش بودند / پاس استثنایی و استارت انفجاری: شروع عصر امباپه! 3